Silniczki w lampach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Silniczki w lampach

Post autor: kam » śr sty 20, 2010 19:54

witam, robilem przekladke z rozbitego reflektora do nowego, i z ciekawosci zajrzalem do silniczka ( ktory nie dzialal na starym ref) silniczek sprawdzilem - dziala reszty plytki za bardzo nie rozumiem wiec sie nie bawilem.. pytanie teraz jak to zlozyc zeby bylo dobrze.. ?
bialy trybik ma miedziana blaszke z ktora sobie poradzic nie moge.. ma ona byc "pod" czy "nad" nazwijmy to "slupkiem" z plytki drukowanej?



Awatar użytkownika
maly1909
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:01
Lokalizacja: DBL
Kontakt:

Post autor: maly1909 » śr sty 20, 2010 20:34

ten "słupek" to potencjometr suwakowy a jego suwak ma być pod blaszką



kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: kam » śr sty 20, 2010 21:31

teraz jeszcze jedno pytanko.. jak to teraz ustawic, zeby było "tak jak trzeba" ? chodzi mi o prawidłowe umocowanie silniczka w lampie czy śrube wykrecic do konca czy raczej wykrecic (mowie oczywiście o srubie regulacyjnej.. nie chciałbym poprostu zeby swiecilo to za wysoko lub za nisko...


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

Awatar użytkownika
maly1909
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:01
Lokalizacja: DBL
Kontakt:

Post autor: maly1909 » śr sty 20, 2010 23:00

jeżeli nic nie ruszałeś w lampie to nic nie musisz ustawiać, po podłączeniu zasilania i włączeniu świateł silniczek sam się ustawi w pozycji jaką ma ustawioną na regulatorze



kam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw gru 03, 2009 21:42
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: kam » czw sty 21, 2010 12:17

problem w tym ze wcześniej regulacja tego reflektora nie działała.. jak sprawdzic czy to urządzenie jest sprawne.. bo wiem ze sam silniczek jest ok.. to złącze ma 3 piny tylko ktore podłączyć żeby sprawdzić czy całość pracuje?


Sprzedam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=345282

Awatar użytkownika
Rafal1920
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:34
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Rafal1920 » czw sty 21, 2010 12:49

dwa skrajne styki to jest plus i minus. podpiac pod 12v i sprawdzic czy pracuja.

[ Dodano: Czw 21 Sty, 2010 ]
a zeby sprawdzic czy calosc pracuje to trzeba podlaczyc pod regulator,czyli pod pokretlo od regulacji lamp.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508945

Awatar użytkownika
maly1909
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:01
Lokalizacja: DBL
Kontakt:

Post autor: maly1909 » czw sty 21, 2010 14:09

styk 31 to masa a 56b to plus tu dajesz zasilanie 12v a na styku 6 podajesz napięcie w zakresie 6-11v. sprawdź czy masz napięcie we wtyczce warta sprawdzenia jest też płytka pod kątem zimnego lutu (częsta przypadłość)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 252 gości