Strona 1 z 1

Kompletne sprzęgło czy tylko tarcza??

: wt sty 19, 2010 14:02
autor: michal167
Witam Koledzy!
Mam pytanie dotyczące wymiany sprzęgła. Śliska mi się dość mocno, do 2000tys obr/min ciągnie normalnie a potem już się sliska i nie można dynamicznie przyspieszyć czy wyprzedzić.
I teraz moje pytanie brzmi:
Czy jest konieczna wymiana kompletnego sprzęgła z dociskiem łożyskiem i tarczą czy wystarczy sama tarcza?? I czy wymiana linki przy okazji też byłaby wskazana??
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź
Michał

: wt sty 19, 2010 14:05
autor: miś fazi
tak , bo wtedy masz pewność że będzie , dobrze , po co robić jeszcze raz , roboty niemało

: wt sty 19, 2010 14:15
autor: gasiorx
słuchaj nie warto się bawić w wkładanie jednej nowej części do reeszty starej więc jak chcesz robić sprzęgło i zrobić to dobrze wymieniaj wszytko tzn tarczę, docisk i łożysko, linka też może być bo nie wiadomo ile wcześniej to jeździło a linka droga nie jest

miłej pracy

: wt sty 19, 2010 14:18
autor: michal167
dzięki koledzy a jakiś mały opis jak wymienić to wszystko łącznie z linką??
Aha i czy kupić linkę z samoregulacją czy zwykłą? Obecnie jest zwykła.

: wt sty 19, 2010 14:25
autor: miś fazi
podpierasz lub podwieszasz silnik , odpinasz kable od skrzyni - impulsator lub linkę szybkościomierza , kable od wyłącznika wstecznego światła , odkręcasz obie półośki od skrzyni , odkręcasz łapę skrzyni i śruby co trzymają skrzynię do silnika , wyjmujesz skrzynię

[ Dodano: 19 Sty 2010 13:26 ]
linkę jak masz bez samoregulacji , to kup taką samą

: wt sty 19, 2010 14:27
autor: michal167
a trzeba zdejmować koło i całą "nogę" żeby wydostać skrzynie?? Sprzęgło firmy LUK będzie dobrym wyborem ??

: wt sty 19, 2010 14:29
autor: miś fazi
czasem się uda bez zdejmowania , ale wtedy trzeba troszkę manewrować silnikiem aby skrzynia przeszła koło podłużnicy

[ Dodano: 19 Sty 2010 13:30 ]
LUK czy SACHS , to podobne wykonanie , jedni wolą takie inni wolą takie

: wt sty 19, 2010 14:34
autor: michal167
no to zobaczymy jak mi to pójdzie, aż się boję tego ruszać hehe a czy po wyjęciu skrzyni warto ją umyć albo coś podobnego??

: wt sty 19, 2010 14:36
autor: weryfany
Wymień docisk i tarcze koszt ok. 180zł (za komplet w hurtowni) i więcej zależnie od sklepu.
Jak masz kogoś kto się na tym zna to zajmie Ci to jeden dzień z jego pomocą.

: wt sty 19, 2010 14:37
autor: miś fazi
umyć możesz , na pewno to nie zaszkodzi , a przy zakładaniu nie upaprasz się , jak zdejmiesz skrzynię to sprawdx sobie przy okazji simering na wale

: wt sty 19, 2010 14:40
autor: michal167
Patrzyłem na Allegro to komplet kosztuje z przesyłką pobraniową 230zł za komplet LUK. A wymiana tego simeringu jest łatwą w razie czego ??

: wt sty 19, 2010 14:49
autor: miś fazi
wymiana ne jest trudna , ale musisz zdjąć koło zamachowe , ale wtedy nowe śruby

: wt sty 19, 2010 14:53
autor: michal167
ok zobaczę jak to wszystko będzie wyglądać po zdjęciu skrzyni. A właśnie, po czym poznać czy simering jest do wymiany??

: wt sty 19, 2010 14:55
autor: miś fazi
jak kapie olej z pod koła zamachowego i jest mokro w obudowie sprzęgła