Strona 1 z 1

[mk2.1.3 Nz] Problem z dobiorem licznika

: pn sty 18, 2010 21:52
autor: cinekss
Witam!!
mam problem z licznikiem otóż posiadam licznik ktory jest wyposarzony w zegarek i chce zmienic zegarek na obrotomierz wszytsko pieknie ładnie ale 1.3 jest na jedną wtyczke i tu zaczyna sie problem jezdze po złomach w poszukiwaniu licznika z obrotomierzem Benzyna
i wszytskie ktore widzialem byly na 2 wtyczki. A z tego co sie orientuje moj mk2 jest wyposarzony w jedna wtyczke ;/ czy istnieje mozliwosc przełozyc obrotomierz z licznika ktory jest na 2 wtyczki do licznika na jedna wtyczke w zegar??

: pn sty 18, 2010 21:55
autor: Przemo440

: pn sty 18, 2010 22:12
autor: cinekss
A jeszcze jedno chciałem sie zapytać czy w 1.3 Nz wystepowały liczniki tylko z jedna kostką?

: wt sty 19, 2010 09:30
autor: pablo111l
kolego
ja kupiłem caly licznik na allegro
jak dobrze poszukasz to i za 80 zł kupisz
pamiętaj
1 wtyczka i index 935
nic wiecej nie modziłem

: wt sty 19, 2010 13:25
autor: Ziembi
cinekss pisze:A jeszcze jedno chciałem sie zapytać czy w 1.3 Nz wystepowały liczniki tylko z jedna kostką?
Tak, występowały, ja oryginalnie w moim NZ miałem licznik z obrotkiem na jedną kostkę.

Właśnie przed chwilą przeglądając Allegro znalazłem: http://moto.allegro.pl/item892476769_li ... nzyna.html
Sprawdzałem po numerach w ETCE i jest na indeks 935 czyli do silnika 1.3, ale dla pewności trzeba jeszcze zapytać sprzedającego.

: śr sty 20, 2010 06:51
autor: AIRWOLF
NZ to silniki nowszego typu i tam były tylko z jedna wtyczka, były jedynie różnice z obrotomierzem czy bez Index 935, ale wyczytałem kiedyś że jest możliwość(ktoś na forum tak jakoś coś wyliczył) że przy liczniku 950 i zmianie dużej kół idzie to wyrównać w 4,7% , gdzie dopuszczalny to 4%

: śr sty 20, 2010 12:05
autor: zerohour
to u mnie jest chyba jakaś przeróbka , mam licznik na dwie kostki a auto z 1990 roku i NZ pod maską, wiem na pewno , że poprzedni właściciel zmieniał licznik bo stary się zepsuł . Ciekawe czy się bawił w przerabianie na dwie kostki

: śr sty 20, 2010 12:45
autor: Gother21
Silnik nie ma wpływu na ilość wtyczek. Po 89 roku została zmieniona instalacja elektryczna na nowszy typ. Na allegro widziałem sporo liczników na 1 wtyczkę nawet z MFA. Do przeróbki na dwie wtyczki potrzebował byś tych wtyczek no i dobrego schematu do ich podłączenia. Ale nie sądzę żeby to był dobry pomysł lepiej na Allegro kupić właściwy licznik a indeksem bym się nie martwił bo możesz przełożyć sam prędkościomierz ze swojego licznika do nowo zakupionego i wszystko będzie ok.

: śr sty 20, 2010 16:44
autor: AIRWOLF
Gother21,
Silnik nie ma wpływu na ilość wtyczek. Po 89 roku została zmieniona instalacja elektryczna na nowszy typ
ale w tym konkretnym przypadku mówiąc o silniku NZ jest bo nie wychodziły NZ na starej a tym bardziej na dwóch wtyczkach
do innych znanych, częściej i dłużej stosowanych silników jest inaczej, są i na dwie i na jedna wtyczkę, na starą i nowa elektryke

: czw sty 28, 2010 23:44
autor: pietka_86
kolego mam NZ i licznik na dwie wtyczki i na pewno nic nie bylo przerabiane....

: czw sty 28, 2010 23:53
autor: AIRWOLF
pietka_86 pisze:kolego mam NZ i licznik na dwie wtyczki i na pewno nic nie bylo przerabiane....
mam nadzieję że żaden moderator nie uzna tego za spam ale z naszymi golfami jest tak:

"kiedyś tez zaufałem pewnej kobiecie,wtedy dałbym sobie za nią rękę uciąć i wiesz co by było teraz......................... ......... i bym k.... nie miał reki !!!"

Więc z naszymi mk II określenie na pewno nie jest do końca słuszne, a pisze to dlatego że tez mam mk II ale wiem że NZ to nowszy typ silnika i był na jedna wtyczkę.

: pt sty 29, 2010 04:58
autor: bodzio_j
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html
Z tej strony wynika, ze NZ był montowany od 87 roku, a instalka na jedną wtykę była chyba od 90, więc spokojnie może być NZ motor i licznik na dwie wtyki.