Strona 1 z 1

I znów problem...

: pt gru 09, 2005 00:03
autor: Bożuch
Tyle co wczoraj wymieniłem przeguby i się cieszyłem że wszystko gra dziś znów moje autko wywinęło numer.
Od rana autko stało na dworze ale paliło bez problemu. Podczs dłuższej jazdy (kiedy silnik był już ciepły) zaczęły się problemy zaczęły obroty spadać, zawsze miałem koło 800 a teraz między 300-500. Dwa razy mi nawet auto zgasło przy ruszaniu.
W czym może tkwić problem? Dodam że jest to 1,8 benzyna na jednopunkcie.
Czy trzebya by było podkręcić obroty, a może coś z elektyką,może się gdzieś dostała woda?

problem

: pt gru 09, 2005 00:13
autor: dominik7
tradycyjnie-przewody,zaplon,kopulka i palec rozdzielczy.Jesli masz gaz to filtr(?)

: pt gru 09, 2005 00:25
autor: daaroo
Czy trzebya by było podkręcić obroty, a może coś z elektyką,może się gdzieś dostała woda?

nie wiem jak chcesz obroty podkrecac przy RP-ku
ale jak ci obroty lataja to bym sprawdzil silniczek krokowy

: pt gru 09, 2005 16:41
autor: golfir
sprawdz potencjometr i krokowy oraz czujnik tem wody bo to on steruje krokowym

: pt gru 09, 2005 17:49
autor: malox
mój kolega miał podobie i okozało sie ze to silnik krokowy

: pt gru 09, 2005 19:41
autor: Dragon
Popieram przedmówców, też sugeruę silnik krokowy. Koszt w ASO kilka stówek, używka na giełdzie ok 100 zł. z monowtryskiem bo samego ciężko kupić.

: pt gru 09, 2005 23:16
autor: Bożuch
kurde no to widze że ie gicio z tym będzie :(

: sob gru 10, 2005 00:20
autor: kotem
A pali Ci na wszystkie gary? Mi jak przestał palić na jeden gar to cuda sie działy.

: sob gru 10, 2005 01:29
autor: golfir
wyczysc czujnik polozenia przepustnicy i ozepnij kleme na 5 minut niech kom sie dostroi od nowa bo wtych typach tak sie resetuje komputer aha i krokowy przed zapieciem do komputera musi byc spuszcony do zera mozna to zrobic 5v zasilaczem