regulacja lampy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
palibrzuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
Lokalizacja: WLS .....

regulacja lampy

Post autor: palibrzuch » ndz sty 17, 2010 00:17

Witam
Mam taki problem ze po włączeniu świateł prawa lampa non stop mi się poziomuje tzn. słychać jak silnik opuszcza za moment ją podnosi, problem nasila się na nierównościach. Nie mam pojęcia co może być przyczyną? Miał ktoś taki problem? Czytałem o podobnym problemie jednak nie znalazłem odpowiedzi. Naprawdę jest to denerwujące jak słyszę ten silniczek jak popiskuje. Auto to MK3 1.8 GT lampy H1+H1
Z góry dzięki za info.
pozdro
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 00:18 przez palibrzuch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: Tical » ndz sty 17, 2010 00:22

Sprawdz wtyke od silniczka, docisnij, sprawdz czy przewody sa ok, czy nie zwieraja z innymi, ostatecznie podmien silniczek z druga strona.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 17, 2010 00:22

Masz gdzieś zwarcie , luźną masę albo źle podłączoną instalację u siebie kolego.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
palibrzuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
Lokalizacja: WLS .....

Post autor: palibrzuch » ndz sty 17, 2010 00:28

Wszystko było git to od jakiegoś czasu tak mam. Zwarcie raczej odpada.
Faktycznie że może to być wina masy, a może potencjometr?
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 00:30 przez palibrzuch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 17, 2010 00:31

Potencjometr raczej odpada - bo miałbyś to samo na 2 lampach a piszesz o jednej... sprawdź te połączenia najpierw .. potencjometr zostaw na koniec poszukiwań.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 17, 2010 00:31

palibrzuch, nie to nie potencjometr we włączniku bo jeden oba silniczki ocługuje.
Problem jest wewnątrz silniczka. Rozbierz jest na zatrzaskach, w środku może być woda i śniedź, próbuj czyścić, zwróć uwagę na prawidłowy montaż potencjometru suwakowego który jest w środku - patrz rozbierając powoli jak to jest poskładane. A nie to 4 dychy na szrocie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
palibrzuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
Lokalizacja: WLS .....

Post autor: palibrzuch » ndz sty 17, 2010 00:35

Jutro z rana się za to zabiorę (wiem że jest niedziela, lecz ten pisk mnie wykańcza)
Trzeba wyjmować lampę aby wyjąć silniczek?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 17, 2010 00:38

przekręcasz w lewo i wyciągasz powoli zwracając uwagę żeby jego oś wyczepiła się zgrabnie z zaczepu do lustra reflektora


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
palibrzuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 16:31
Lokalizacja: WLS .....

Post autor: palibrzuch » ndz sty 17, 2010 00:45

ok dzięki ziomek
Napiszę co i jak po robocie.
pozdro

[ Dodano: 17 Sty 2010 11:44 ]
Niestety ale bez wyciągania lampy się nie udało. Silniczek w środku wyglądał jak nówka. Nasmarowałem to co się dało przeczyściłem potencjometr i wszystko działa jak ta lala profilaktycznie zrobiłem też to samo z drugim i teraz przy regulacji lamp nie słychać pracy silniczków. Dziękuję za pomoc
pozdrawiam



Awatar użytkownika
htrl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 23, 2008 14:16
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: htrl » śr sty 20, 2010 16:13

Witam,

Podepnę się i ja. Mam pytanie, odnośnie regulacji reflektorów. Czy owa regulacja, to była jakaś opcja, czy montowana była seryjnie? Wcześniej miałem mkII z 91r. i regulację wysokości świateł miałem. A mkIII z 97r. już jej nie mam, kumpel ma mkIII z 92r. i regulację ma. Wiecie może dlaczego jej u mnie brak?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 298 gości