wlaczenie zapłonu a pompa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				dawidczyzu
- Mały gagatek 
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
wlaczenie zapłonu a pompa
czy jak wlaczycie zapłon to za kazdym razem pompa wam sie wlacza ? bo mi nie i nie wiem czy jest cos nie tak czy tak ma byc.
			
									
									- 
				ZbyszekGolf
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
- 
				dawidczyzu
- Mały gagatek 
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
- 
				ZbyszekGolf
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
- 
				dawidczyzu
- Mały gagatek 
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
- 
				dawidczyzu
- Mały gagatek 
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
- 
				dawidczyzu
- Mały gagatek 
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
- Jacek75
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
masz gaz: jak czesto jeździsz z mała ilością paliwa w zbiorniku to pompa nie jest zakryta paliwem które ją chłodzi, smaruje i zabezpiecza przed korozją gdy jest wynurzona z paliwa. Sprawa prosta podpiąć miernik do wtyczki zamiast pompy i patrzyć czy pojawia się za każdym razem napięcie jak przekręcasz kluczyk...
jak jest za każdym razem to pompa jak nie to przekaźnik bierzemy na wierzch i miernikiem patrzymy czy za każdym razem jak wyżej jest napięcie sterujące - jak jest to przekaźnik do wymiany jak nie to czepiamy sie zasilania - bezpieczniki itd.
			
													jak jest za każdym razem to pompa jak nie to przekaźnik bierzemy na wierzch i miernikiem patrzymy czy za każdym razem jak wyżej jest napięcie sterujące - jak jest to przekaźnik do wymiany jak nie to czepiamy sie zasilania - bezpieczniki itd.
					Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 21:53 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
						- 
				dawidczyzu
- Mały gagatek 
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
- Wojtek0423
- Ma gadane 
- Posty: 238
- Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
- Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
- Kontakt:
Kolega Jacek75 już Ci wyjaśnił.dawidczyzu pisze:przekaznik tylko jak go sprawdzic
Zmierz czy pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu w przewodach dochodzących do pompy lub bezpośrednio na przekaźniku. Najprościej zmierzyć przy pompie bo odkręcasz tylko 3 śrubki i masz pełen dostęp a do przekaźnika trzeba rozebrać troche deski.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości





