Strona 1 z 1
Silnik GX
: sob sty 16, 2010 16:17
autor: peter091
Witam. Mam pytanie, posiadam Golfa II z 88 roku z silnikiem 1.8 GX. Czy silnik GX z roku 88 jest taki sam jak ten sam silnik montowany od roku 89 ( czy przeszedł jakieś zmiany itp ). Przy okazji mam jeszcze problem z tym silnikiem gdyż na wolnych obrotach pracuję bardzo niestabilnie dodam że auto ostatnio stało niejeżdżone przez około 3 miesiące. Czy może być to wina filtra paliwa? Jeżeli nie to co ? ( Auto jest na wtryskach ). Proszę o pomoc
: sob sty 16, 2010 16:33
autor: Haki
Co do zmian miedzy 88 a 89 r nie kojarzę .. ale z 2 problemem powinienem choć trochę pomóc -- piszesz ,że auto stało 3 mc .. podejrzewam ,że pod chmurką . Co za tym idzie - wilgoci nabrało sporo elementów - zacznij od sprawdzenia aparatu zapłonowego - świec - przewodów . Następnie świeże paliwo i sprawdzenie samego filtra paliwa - ewentualna wymiana. Piszę o paliwie - bo pewnie nie miałeś go po korek w zbiorniku - więc po takim czasie raz ,że trochę straciło na swojej jakości a 2 zebrało się tam sporo wilgoci co jeszcze bardziej pogorszyło jego wartości ..
: sob sty 16, 2010 17:22
autor: peter091
Co do świeżego paliwa to autko po "przebudzeniu" przejechało już ok. 500 km, więc cały aparat zapłonowy już wysechł i jest ok. Bardziej obstawiałbym chyba filtr paliwa, bo poprzedni właściciel z tego co mi wiadomo lał zawsze najtańsze paliwo. Dzięki za pomoc. Dzisiaj jadę kupić filtr paliwa i wtedy zobaczymy.
: sob sty 16, 2010 17:40
autor: Haki
Przy okazji kup i nowy od powietrza... to podstawa.
: ndz sty 17, 2010 00:46
autor: peter091
Niestety nie udało mi się kupić dzisiaj filtra ale postaram się kupić jak najszybciej i dam odpowiedź.
: ndz sty 17, 2010 00:49
autor: esio10
peter091 pisze:Niestety nie udało mi się kupić dzisiaj filtra ale postaram się kupić jak najszybciej i dam odpowiedź.
tez mam ten silnik i powiem ci ze nie znalazlem filtra tal latwo , kieruj sie ze chcesz filtr do vw sciroco z silnikiem 1,8
a co do tego ze ma niestabilne obroty - to powiedz czy po zagrzaniu silnika juz jest lepiej czy nadal swiruje
: ndz sty 17, 2010 21:21
autor: peter091
Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
: ndz sty 17, 2010 23:30
autor: Haki
peter091 pisze:Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
Sprawdź kolego
DOKŁADNIE układ zapłonowy w autku .. począwszy od świec .. kable .. na aparacie kończąc. Rozbierz - zobacz palec .. i wszystko ładnie wyczyść..
: pn sty 18, 2010 16:20
autor: esio10
peter091 pisze:Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
ja bym sprawdzil czy nie ma gdzies nieczelnosci w ukladzie dolotowym, proponuje przeczyscic przepływomierz no i przepustnice
: sob sty 30, 2010 14:18
autor: peter091
Dzięki chłopaki za pomoc. Byłem w VW w Sosnowcu kupiłem oryginalną nową kopułkę i palec zamontowałem i wszystko chodzi równiutko. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc.
: sob sty 30, 2010 16:21
autor: Haki
peter091 pisze:Dzięki chłopaki za pomoc. Byłem w VW w Sosnowcu kupiłem oryginalną nową kopułkę i palec zamontowałem i wszystko chodzi równiutko. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc.
Czyli diagnoza trafiona ..
i o to chodzi.