Strona 1 z 1
silnik KR i lambda
: czw gru 08, 2005 20:43
autor: tortuga
przepraszam z góry, bo to pewnie głupie pytanie, ale:
czy w mk2 z 89' z silnikiem KR jest sonda lambda?
: czw gru 08, 2005 20:51
autor: Tomasz Żaguń
U mnie w moim nie było.Tam miałem KR i wtrysk mechaniczny bez żadnej elektroniki.Pozdrawiam
: czw gru 08, 2005 21:05
autor: TAZ
Nie gdyż jest on zasilany typowo mechanicznym wtryskiem paliwa. W układzie zasilania KE-jetronic lub KE-motronic występuje sonda lambda.
: czw gru 08, 2005 21:23
autor: tortuga
rozumiem z powyższych odpowiedzi, że w moim autku jest wtrysk K-jetronic, czyli mechaniczny, tak?
bo w tabeli silników VAG, która jest przyklejona na tym forum jest w kolumnie 'rodzaj zapłonu': K/KE-jetronic
: czw gru 08, 2005 21:48
autor: TAZ
KE miał jednoprzewodową sondę lambda bez podgrzewania, ale od którego roku KR szedł na KE to nie mam pojęcia.
: pt gru 09, 2005 00:22
autor: Tomasz Żaguń
Ja miałem ten właśnie rocznik i niebyło sondy k-jetronik
: pt gru 09, 2005 13:16
autor: sas_gti
no chyba wlasnie na sondzie miedzy innymi polega roznica miedzy KR 139km i PL 129km...
KR nie ma kata, z tego wzgledu troche inny sterwonik, i brak sondy.......
potem gdy zmienily sie normy to VW zaczeło montować kata i zmienili symbol na PL...
: pt gru 09, 2005 18:30
autor: Tomasz Żaguń
Z tego co wiem to i KR i PL wychodziły jednocześnie w tym samym czasie.Brak kataniedaj 10 koni.Porostu inne rozwiązania i już.
: pt gru 09, 2005 18:49
autor: TUTENHAMON
mój kumpel ma KR i u niegi też sądki nie ma wtrysk mechaniczny