olej w przekladni kierowniczej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
olej w przekladni kierowniczej
wie ktos w ktorym miejscu wlewa sie olej do przekladni kierowniczej w golfieII(jetcie)?I najwazniejsze-jakl to olej?
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
przekladnia kierownicza
mam ksiazke i w niej jest napisane ze sie wlewa olej(z pewnoscia musi byc gesty)-ale z drugiej strony w ksiazce tez jest na pisane ze w wiekszosci golfow zawory ustawia sie plytkami.U mnie podobno jeszcze tak...
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
przekladnia kierownicza
chodzi mi o przekladnie bez wspomagania.czasami chodzi mi ciezko kierownica(drazki byly niedawno wymieniane)
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
przekladnia kierownicza
a mozesz mi powiedziec gdzie jest ta "spec srubka"?wiekszosc rzeczy inaczej wyglada na zdjeciu w ksiazce a inaczej w rzeczywistosci
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Ta śrubka jest pod autem .Jak wejdziesz pod auto to jak masz sanki od zawieszenia a za nimi przekładnię to patrz w to miejsce gdzie idzie z góry drążek kirowniczy ze środka auta.Tam jest "ślimak" który współpracuje z listwą zębatą a z podspodu jest właśnie ta śrubka centralnie umieszczona na zaślepce od tej przekładni i ona reguluje luzy pomiędzy tym ślimakiem a listwą.Musisz pamiętać że niemożesz zniwelować całkiem luzu bo kierownica Ci niebędzie podzczas jazdy wracać z powrotem.jak pamiętam to max jest 90 stopni jak możesz dociągnąć potem już jest żle. Co do kolegi"moment" to przy tych oponach i tak będzie ciężko chodzić ale w czasie jazdy musi być OK.Poprostu jak auto stoi to niepowinno się kręcić kierownicą gdyż można rozwalić przekładnie..Smarować można tylko poprzez ściągnięcie oslon na drążkach kierowniczych i wychyleniu na maxa listwy a następnie nałożenie smaru i tak w jedną i w drugą stronę.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
przekladnia kierownicza
mam teraz jakies 1,5-2cm luzu(w kierowaniu),ale w trakcie jazdy sie tego nie czuje.Jak Pan mysli-jest sens tam grzebac?
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Panować to musimy przed policją ja tego niewymagam od nikogo .Tak do rzeczy to ten luz możesz troszkę spróbować zmniejszyć ale zawsze musi być.Sprubój tak : skręć kierownicą w prawo lub lewo i jak wtedy bedziesz miał luz na kole kierowniczym to trzeba go napewno zniwelować a jak nie no to możesz spróbowac z kołami na wprost jak Cię to drażni.Tylko pamiętaj NIEMOŻESZ TAK DOKRĘCIĆ MOCNO REGULACJI BO NIEBĘDZIE CI KIEROWNICA WRACAĆ NA WPROST .Zawsze jest luz na środku przekładni bo tam najwiecej jeżdzimy i tam się wyrabia przekładnia, więc wybór należy do Ciebie.Zawsze można poćwiczyć.Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości