Strona 1 z 1

przy ruszaniu -auto całe drży i telepie nim

: sob sty 16, 2010 09:58
autor: esio10
witam . posiadam jette 1.8 i mam taki problem od jakiegos czasu- ze podczas puszczania sprzegła przy ruszaniu , albo cofaniu - auto całe drży i wszytsko w środku drga , problem sie nie pojawia gdy przy ruszaniu troche gazu daje czyli na obrotku jest jakies 1400 obr/min . Gdy ruszam a mam wtedy obroty na jałowym 1100 i zaczne puszczac delikatnie sprzegło bez dodawania gazu - to własnie auto i cała buda drży a obroty spadaja do 700 . Czy to raczej sie spodziewać ze sprzegło do wymiany czy może poduszki silnika ?

: sob sty 16, 2010 21:57
autor: stonefree
esio10 pisze:czy może poduszki silnika ?
A łupie przy energicznym ruszaniu w przód albo w tył?

: sob sty 16, 2010 22:00
autor: wojtas46
Poduszki silnika

: sob sty 16, 2010 22:00
autor: ZbyszekGolf
Witam jezeli będzie efekt łupniecia to poduszki pod silnikiem i skrzynią

: sob sty 16, 2010 22:37
autor: 89Bartezz
gumy na wahaczach wybite. też miałem jak cofałem to efekt jakbym miał wyrąbane przeguby i całe auto waliło

: sob sty 16, 2010 22:48
autor: krxychu
odnoścnie tych poduszek gdzie one sie znajduja i jak sie je wymienia trzerba dzwogac silnik:> jaki mniej wiecej koszt

: sob sty 16, 2010 22:58
autor: damian_piaski

: sob sty 16, 2010 22:59
autor: 89Bartezz
krxychu pisze:ie znajduja i jak sie je wymienia trzerba dzwogac silnik:>
jedna pod skrzynią, jedna z tyłu silnika i jedna z przodu. lewarek się przyda do wymiany.
Przednią to odkręcasz od łapy, dźwigasz silnik i odkręcasz od spodu i jest twoja.
Pod skrzynią więcej zabawy bo musisz odkręcać łape przy skrzyni, potem mocowanie biegów itd i jest twoja. a tą za silnikiem też kilka śrubek i po kłopocie,

: ndz sty 17, 2010 01:19
autor: esio10
89Bartezz pisze:
krxychu pisze:ie znajduja i jak sie je wymienia trzerba dzwogac silnik:>
jedna pod skrzynią, jedna z tyłu silnika i jedna z przodu. lewarek się przyda do wymiany.
Przednią to odkręcasz od łapy, dźwigasz silnik i odkręcasz od spodu i jest twoja.
Pod skrzynią więcej zabawy bo musisz odkręcać łape przy skrzyni, potem mocowanie biegów itd i jest twoja. a tą za silnikiem też kilka śrubek i po kłopocie,
nie nie ma zadnych uderzen ani łupnięć jak to nazywacie , a drżenie nie dochodzi z silnika w sensie jakies uderzenia czy coś, tylko przy puszczaniu sprzegła cała deska drży i całe nadwozie karoseria drży - ale tylko na moment ruszania ( puszczania sprzegla ) jak juz auto jedzie to te zjawisko ustepuje

: ndz sty 17, 2010 02:29
autor: macpat1
hmmm no może to być tarcza... dokładnie ( tłumik drgań skrętnych )

: ndz sty 17, 2010 11:54
autor: esio10
macpat1 pisze:hmmm no może to być tarcza... dokładnie ( tłumik drgań skrętnych )
mnie sie wydaje ze to cos własnie jest wina sprzegła , i byc moze mnie wymiana czeka, gdyz w moim przypadku to puszczam pedał sprzegła, to w momencie gdy zacznie brać - czyli nastepuje rozłączenie , to ten moment rozłanczania jest juz momentem całkowicie rozłączonego sprzegła . Przypuszczam - że jeżeli bym miał na rozłączenie tak z połowę skoku - to auto by bez drgań ruszyło. Jeżeli przy ruszaniu nie dam troche gazu tak z 1400 obr/min - czyli jakbym puszczał sprzegło bez dodawania gazu- to auto potrafi zgasnąć majac obroty jałowe 1000 obr/min