po wymianie rorzadu ADY samochód jest otępiały

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

po wymianie rorzadu ADY samochód jest otępiały

Post autor: Elwis » sob sty 16, 2010 00:28

mam taki problem jak w temacie pacjentem jest szaran z 2,0 ADY i teraz czy zapłon trzeba mu ustawić ?? jak maiłem Mojego 2e to mechanior nie ustawił zapłonu i sie podobnie zachowywał, i teraz czy tu tez tak jest ??
Odrazu pisze ze do wymiany rozrzadu było ok, swiece kable i inne pirdoły sa nowe i są to dobre cześci ,


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 16, 2010 00:31

Witam wygląda na to ze rozrząd jest zle ustawiony tzn przesunięty o zabek dwa ja w poprzednim golfie wymieniałem rozrząd ustawiłem na znaki i zapłonu nie ustawiałem było ok



Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » sob sty 16, 2010 01:54

Zasadnicze pytanie jak ustawiałeś rozrząd na blokadach czy na farbę?


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Post autor: mateuszrolza » sob sty 16, 2010 02:07

Witam mysle jak kolega ze moze nie byc na znakach, ale ustawienie zaplonu tez jest wazne



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » sob sty 16, 2010 07:47

sprawdz najpierw ustawienie rozrzadu na wałku rozrządu i jak te sie bedzie zgadzać to zdejmij kopułke i na ustawieniu OT czyli na zero środek palca musi sie zgrać z nacięciem w aparacie( taka delikatna kreska na samym rancie aparatu patrząc na aparat od góry) jeżeli sie nie zgadza to nie ma potrzeby zdejmowania paska tylko wystarczy wyregulować aparatem jeżeli regulacja na tyle pozwoli
mało który mechanik na to patrzy a pozniej sa problemy


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 16, 2010 10:32

Elwis pisze:i teraz czy tu tez tak jest ?
nie w tym silniku jako posiadającym czujnik płożenia wału korbowego zapłonu nie ustawia się, przynajmniej nie w tym wypadku bo to nie potrzebne i nie na drodze mechanicznej. Po własciwym ustawieniu paska rozrządu wszystko wróci do normy, a jak to zrobić to opisano ze sto razy, identycznie jak w silnikach 1,8 ABS czy AAM, albo w 2E


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości