Immobiliser w MK3
: pt sty 15, 2010 21:49
Witam
Będę zmieniał ECU na 16 bit,
mam teraz 028 906 021 AF a będzie 028 906 021 BF,
Mogę od człowieka zanabyć również tą puszkę Immo, ale stacyjki już niema.
Na cały układ Immo składa się:
-transponder w kluczyku,
-czytnik w stacyjce,
-czarna puszka Immo,
-układ zawarty w ECU.
Jak zmienię ECU i tą puszke Immo a zostawię czytnik i transpondery to będzie działać ?
Czy kodowane są transpondery do Immo
a dodatkowo puszka Immo jest adaptowana do ECU ?
Bo tak na chłopski rozum to transpondery "autoryzują" się w Immo
a Immo daje znać ECU że może zapalać
Więc zmiana ECU nie powinna mieć wpływu na Immo,
chyba że ta puszka Immo jest tylko jakimś przetwarzaczem sygnału z transpondera do ECU.
Wtedy do zapalenia potrzebne by były transpondery i ECU z innego Golfa.
I jak to jest z Immobiliserami w MK3 w jakich rocznika są a w jakich niema ?
Pozdrowienia !!!
Będę zmieniał ECU na 16 bit,
mam teraz 028 906 021 AF a będzie 028 906 021 BF,
Mogę od człowieka zanabyć również tą puszkę Immo, ale stacyjki już niema.
Na cały układ Immo składa się:
-transponder w kluczyku,
-czytnik w stacyjce,
-czarna puszka Immo,
-układ zawarty w ECU.
Jak zmienię ECU i tą puszke Immo a zostawię czytnik i transpondery to będzie działać ?
Czy kodowane są transpondery do Immo
a dodatkowo puszka Immo jest adaptowana do ECU ?
Bo tak na chłopski rozum to transpondery "autoryzują" się w Immo
a Immo daje znać ECU że może zapalać
Więc zmiana ECU nie powinna mieć wpływu na Immo,
chyba że ta puszka Immo jest tylko jakimś przetwarzaczem sygnału z transpondera do ECU.
Wtedy do zapalenia potrzebne by były transpondery i ECU z innego Golfa.
I jak to jest z Immobiliserami w MK3 w jakich rocznika są a w jakich niema ?
Pozdrowienia !!!