nie golf a A3 pomocy ze sprzęgłem
: pt sty 15, 2010 19:00
Witam kolegów, jako że niestety pożegnałem golfa, ale zakupilem bliźniacze a3, silnik 2.0tdi symbol BKD i skrzynia 6b. W temacie dałem MK5 bo takie same silniki i skrzynie
No więc sprawa wygląda tak, dałem do wymiany sprzęgła, jest nowy komplet sachs, tarcza docisk, dwumas również sachs i nowe łożysko wysprzeglnik. odpowietrzane kilka razy.
Objawy, jak wbije 1 lub R to już nie mogę wyjąć, podczas zmian biegów natomiast czuje jak by coś trzymało pedał sprzęgła, puszczam noge ze sprzegła a pedał nie odbija odrazu tylko powoli...
Pomocy, odstawiałem do warsztatu już cztery razy
Znalazłem kolege który miał podobny problem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c793104c4d
Ale proszę o wasze uwagi, czy naprawde możliwe żeby u mnie też odwrotnie założyli tarczę ?
Na logike jeśli założą tarcze dłuższą stroną tuleji w strone łożyska to może ona się w nie wciskać podczas wysprzęglania i z tąd te problemy ? jednak z drugiej strony wtedy nie mógł bym chyba wogółe biegów wkładać ?
No więc sprawa wygląda tak, dałem do wymiany sprzęgła, jest nowy komplet sachs, tarcza docisk, dwumas również sachs i nowe łożysko wysprzeglnik. odpowietrzane kilka razy.
Objawy, jak wbije 1 lub R to już nie mogę wyjąć, podczas zmian biegów natomiast czuje jak by coś trzymało pedał sprzęgła, puszczam noge ze sprzegła a pedał nie odbija odrazu tylko powoli...
Pomocy, odstawiałem do warsztatu już cztery razy
Znalazłem kolege który miał podobny problem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c793104c4d
Ale proszę o wasze uwagi, czy naprawde możliwe żeby u mnie też odwrotnie założyli tarczę ?
Na logike jeśli założą tarcze dłuższą stroną tuleji w strone łożyska to może ona się w nie wciskać podczas wysprzęglania i z tąd te problemy ? jednak z drugiej strony wtedy nie mógł bym chyba wogółe biegów wkładać ?