Strona 1 z 1
MK 3 Brak Oleju
: pt sty 15, 2010 18:55
autor: RABBITGTI
Witam,mam problem z moim mk 3 z silnikiem od Corrado 9a 2.0 16v mianowicie gdy jade na wysokim biegu wolno np na 5 biegu z 80-90 km/h pipczy mi czujnik oleju nieby ze nie dostaje,gdy depne mu odrazu przestaje,dodam ze mam zepsuty aparat zaplonu dokladnie simering przepuszcza olej czy to moze byc przyczyna tego problemu??Jak by cisnienie spadalo albo by go brakowalo.Pomoze ktos
: pt sty 15, 2010 18:58
autor: sas_gti
RABBITGTI pisze:zepsuty aparat zaplonu dokladnie simering przepuszcza olej czy to moze byc przyczyna tego problemu??
to na pewno nie.
RABBITGTI pisze:gdy jade na wysokim biegu wolno np na 5 biegu z 80-90 km/h pipczy mi czujnik oleju nieby ze nie dostaje,gdy depne mu odrazu przestaje,
niestety typowe oznaki za niskiego ciśnienia oleju, zdaje się że to nie jest "niby nie dostaje oleju" ale jest to dosć prawdopodobne. Trzeba by zmierzyć ciśnienie oleju w momencie załączania się brzęczyka. Uważaj bo zatarcie silnika jest blisko z tego co piszesz. pzdr
: pt sty 15, 2010 19:04
autor: marcin 78
To tylko na 5tym biegu?
: pt sty 15, 2010 19:22
autor: sas_gti
tak! obciążenie silnika największe jednocześnie przy niskich obrotach silnika (czyli także pompy oleju.)
: pt sty 15, 2010 19:42
autor: RABBITGTI
niee na 4 i 3 bo na 2 i 1 sie nie spotkalem jeszcze wiec tutaj przyczyna bedzie pompa oleju oraz aparat?
: pt sty 15, 2010 19:51
autor: karol2010
mysle ze to pompa. jedz jak najszybciej do mechanika. bo zatrzesz silnik i bedzie cie to kosztowac z 1200zl sam wiem bo wymienialem niedawno.
: pt sty 15, 2010 19:59
autor: Vii
sa jakies granice obrotów w ktorych wlacza Ci sie pipczenie [Pewnie ponad 2a tyś?] ? Ale raczej pompa, nie aparat tutaj nie ma nic do tego.. Bez ostatecznej diagnozy mechanika, nie odpalaj auta wogole .. Zawsze na start samemu mozesz sprobować wymienić czujnik cisnienia oleju [`25zł], albo sorry zaczać od zbadania cisnienia i jak cisnienie bedzie w normie to wtedy czujnik. Kolega miał podobnie i to mu pomogło, a na jakims forum straszyli go ze panewki, no ale ktoz to wie CZASEM
: pt sty 15, 2010 20:10
autor: RABBITGTI
Autem caly czas jezdze :] na 1 nic na 2 nic na 3 dzis mi raz zapiszcalo na 4 i 5 w granicach 1500 a 2000 rpm na moje oko cos z cisnieniem w pompie nie wiem moze to kwestia regulowania jesli sie da :p Co do kolego co pisal UP tutaj sie zgodze poprzedni wlasciciel mowil ze czujnik oleju przeciekal i wstawili czujnik z VW Polo 6n wiec mysle ze to tez moze byc przyczyny,co do panewek kolega mechanik mowil ze mi cos cyka w silniku,jak by panewki czy co ale innych objawow nie mam mozliwe ze 9a tak chodzi,dodam ze po obrotach nigdy nie skakalo..
: pt sty 15, 2010 20:14
autor: Vii
RABBITGTI pisze:Autem caly czas jezdze :] na 1 nic na 2 nic na 3 dzis mi raz zapiszcalo na 4 i 5 w granicach 1500 a 2000 rpm na moje oko cos z cisnieniem w pompie nie wiem moze to kwestia regulowania jesli sie da :p
Pompy nie wyregulujesz kolego, jesli ona traci juz swoj zywot to nie daje oleju w obieg z takim cisnieniem z jakim powinna dawać, nic nie trwa wiecznieee
Gratuluje heroicznego zachowania i jezdzenia autem z migajaca kontrolka oleju i piszczeniem, na prawdeeeee, bezzzz kituuu ... hahaha, a co do czujnika to ja sie go uczepilem i z jakims tam przekonaniem mowie zeby go podmienić
: pt sty 15, 2010 22:26
autor: RABBITGTI
kolego ten czujnik nie piszczy caly czas nie doczytales albo ja nie dopisalem przez caly dzien jazdy moze wlaczy sie tylko z 2 razy zalezy od obrotow :] zreszta kazdy silnik sie zużywa nic nie trwa wiecznie i tak w planach vr jest
: pt sty 15, 2010 22:56
autor: roger18sx
a czy wie ktos czy pompa ojejowa w mk 3 podejdzie z diesla do benzyny bo na oko patrzac to niby jest taka sama
: pt sty 15, 2010 23:28
autor: RABBITGTI
Powinna pasowac,to jest tylko pompa olejowa,chyba ze rozni sie cisnieniem,nigdy nie mialem diesla i nie mam zamiaru miec,tylko gustuje w 2.0 16V nie koniecznie Vw
a jak diesla to kupie sobie Stara :green_fuck: