Strona 1 z 1

: pt sty 15, 2010 15:55
autor: oldstaszek
Układ pracuje na nadciśnieniu, co nie oznacza że ma być zamknięty na głucho.Jest zaworek przeciążeniowy i zależnie od siły ściśnięcia - usłyszysz. Jest też zaworek wyrównawczy ciśnienia i puszcza powietrze do układu gdy stygnie - też możesz usłyszeć po puszczeniu ściśniętego węża. :pub:

: pt sty 15, 2010 19:27
autor: roger18sx
jak weze na goracym silniku sa w miare twarde to korek dobry a jak miekkie to nieszczelny

: pt sty 15, 2010 23:36
autor: enesen
nawet nowy korek może okazać sie niesprawny. układ chłodniczy jest podobny do układu otwartego C.O. w domu. korek ma za zadanie nie dopuścić do wylania płynu ze zbiorniczka przy jeździe samochodem jednocześnie przy wzroście temperatury płynu w układzie ma "upuścić" ciśnienie żeby nie rozwaliło węży itd., taki blow off