spadek poziomu paliwa do 0 przy dodawaniu gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

micello
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 22, 2004 14:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

spadek poziomu paliwa do 0 przy dodawaniu gazu

Post autor: micello » pt sty 15, 2010 01:42

Witam,

Od kilku dni golfik zaczął mi troche wariować, mianowicie po nagrzaniu sie (lub bardziej po ociepleniu po ok 10km jazdy) przestaje mi działać prędkościomierz. Żeby było śmieszniej pierwsze objawy są takie: przy ruszaniu/przyspieszaniu (bardziej energicznym) spada mi poziom paliwa nawet do zera, zapala mi sie kontrolka paliwa, a wskazówka licznika idzie w dół:)) Gdy samochód sie bardziej nagrzeje, to wskazówka prędkościomierza na stałe lezy na 0, wskaźnik paliwa dalej swoje - spada przy przyspieszaniu, jakby palił 20l/20m:) po odpuszczeniu gazu wraca na swoje miejsce a kontrolka braku paliwa gaśnie.

miał już ktoś takie cyrki?:)
mam wrażenie ze gdzieś tak jakby podeszła woda i robi zwarcie przy ruszaniu itd, moze wiązka w progu, teraz przy zimie cały czas jakis snieg sie wnosi do auta, a nie zaopatryzłem sie jeszcze w gumowe wycieraczki:)

dajcie znać, nie chce mi sie przy takim zimnie szukać w ciemno:)

pozdrawam

[MK4 1,9 TDI]
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 11:46 przez micello, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt sty 15, 2010 07:24

Proponowalbym odpiac zlacze od wskaznika przy zbiorniku paliwa - w ten sposob wykluczysz uskodzenie plywaka w zbiorniku.
Jezeli nie pomoze to trzeba bedzie sprawdzic zlacza w liczniku



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 15, 2010 19:57

sprawdź pasek alternatora



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pt sty 15, 2010 20:28

nic z tych rzeczy. wiyjmij licznik i popraw wytki. duzo ludzi ostatnio ma podobne probelmy z licznikami-ZIMA


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

micello
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 22, 2004 14:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: micello » sob sty 23, 2010 15:56

hej,
-odpiąlem pływak i licznik po nagrzaniu dalej sie wyłącza,
-kostki sprawdzałem, nawet je popsikałem contact spayem i nic

zauważyłem ze ma to napewno związek z temperaturą, po nagrzaniu sie (tak po ok 15/20 min) licznik sie wyłącza, ale znów gdy jechałem autostradą ok 150km/h (przy -5st.C) to po ok 10 min wraca.
myślałem ze może kanały na podszybiu są zatkane i woda po odmarznięciu robi jakies zwarcie, ale tam jest wszystko drożne.

wygląda mi to na wodę gdzieś w instalacji, ma ktoś jeszcze jakies pomysły?:)

dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 370 gości