Strona 1 z 1

VW LT 35 nie działają kierunkowskazy a awaryjne tak

: czw sty 14, 2010 19:47
autor: pablo992
Tak jak w temacie czyli: VW LT 35 2.5tdi BBF ,nie działają kierunki. Po włączeniu kierunkowskazu ,zapala się kontrolka od kierunków na desce i ciągle świeci. Ma ktoś może jakiś schemat ? Gdzie jest jakiś przerywacz od kierunków ? Bezpieczniki pod kierownicą sprawne , samochód był kiedyś anglikiem ale to chyba jest akurat mało ważne. Aha po wyłączeniu zapłonu i wrzuceniu jakiegoś kierunku nie świeci się postojówka odpowiadająca stronie włączenia (nie wiem jak to powinno być) to by było na tyle , liczę na was

: czw sty 14, 2010 19:54
autor: Zico63b
Jak działają awaryjne?
Schematu nie mam, pewnie będzie podobny układ do osobowych VW. Przerywaczem w Golfach 3 jast kostka z numerem 21 lub 22 w skrzynce bezpieczników lub jest on wbudowany w wyłącznik na desce rozdzielczej.
By zadziałały postojowe - kluczyk należy wyjąć ze stacyjki.

: czw sty 14, 2010 20:01
autor: miś fazi
po włączeniu zapłonu nie ma się świecić postojowe , ani prawe , ani lewe , ma się świecić bez zapłonu , sprawdź dobrze wyłącznik awaryjnych , czy jak jest wyłączony , to dobrze odbija

[ Dodano: 14 Sty 2010 19:07 ]
po wyjeciu kluczyka ze stacyjki lub wyłączeniu zapłonu zwiera styk P i 30 , wtedy działają postojowe , prawe lub lewe , jak włączysz zapłon maja działać kierunki , o ile wyłącznik awaryjnych jest sprawny

: czw sty 14, 2010 20:10
autor: pablo992
miś fazi, napisałem ze po wyłączeniu zapłonu, ale one chyba mają dziłać tak jak pisze Zico63b czyli po wyjeciu kluczyka. Awaryjne działaja normalnie. Jak by co to włącznik awaryjnych jest we włączniku przy kierownicy i raczej odbija dobrze. w ten cały włącznik jest wpinana od dołu skrzynka bezpieczników.

[ Dodano: 14 Sty 2010 19:16 ]
a jest gdzieś jakiś przerywacz ? najlepiej to jak by ktoś kumaty zerknął w schemat i napisał jak to idzie...miś fazi, który to ten styk P i 30 , mają te styki coś wspólnego z kierunkami ?

: czw sty 14, 2010 20:16
autor: Zico63b
Bo mówimy o dwóch sprawach, czasem mylonych: pozycyjne mamy obgadane. Pozostały migacze/awaryjne.
Skoro awaryjne działają poprawnie, przerywacz, wbudowany czy nie, jest O.K. Problem będzie w przełączniku awaryjnych, przez niego muszą iść kierunkowskazy i jeśli on jakoś "głupio" łączy -robią się psikusy. Brak jednej żarówki albo brud na oprawkach powodowałby tylko zmianę częstotliwości migania - dioda w zegarach nie świeci wóczas ciągłym swiatłem a tylko raz mignie; więc to nie tam.
P i 30 to dla pozycyjnych/postojowych.
Nie mam w domu schematu od LT-ka

: czw sty 14, 2010 20:20
autor: miś fazi
no to musisz sprawdzić dokładnie wyłącznik awaryjnych czy styki w nim w stanie spoczynkowym ( nie włączone awaryjne ) mają przejście na przekaźnik kierunków , głównie chodzi o styk łączący z linią 15 , albo nie masz obciążenia na kierunki , brak masy

[ Dodano: 14 Sty 2010 19:28 ]
stacyjka ma styk 30 , bezpośrednio z aku , oraz styk 15 po włączeniu zapłonu , wyłącznik awaryjnych ma wejście i styku 15 i styku 30 , abyś sobie mógł włączyć awaryjki jak auto całkiem zgaszone , przeż wyłącznik awaryjnych masz zasilanie przerywacza kierunków

[ Dodano: 14 Sty 2010 19:32 ]
a LTk , to jeden diabeł co golf MK3 i MK 4 :bigok:

: czw sty 14, 2010 20:45
autor: pablo992
czyli wychodzi na to ze jednak włącznik tych awryjnych ... dziwne jest tylko to ze po włączeniu kierunkowskazu kontrolka świeci ciagle a w lampach nawet nie mrugnie.. wie ktoś może gdzie znaleźć schemat do tego eltka ?

: czw sty 14, 2010 20:57
autor: miś fazi
Obrazek

tu masz do golfa diesla , to to samo

[ Dodano: 14 Sty 2010 20:01 ]
79 manetka kierunków , 68 przekaźnik kierunków i awaryjnych , 46 główny wyłącznik świateł , 78 przełącznik pozycyjnych prawych i lewych , jak masz wyłączony zapłon - jest on w manetce kierunków

: czw sty 14, 2010 21:10
autor: Zico63b
Próbowałem szukać na necie - nie tak łatwo; a jak google wyrzuca mi adres "elekrtroda" to mnie aż otrzepuje: co za nieużyte ludzie tam są!

Znalazłem tylko to:
http://volkswagen.msk.ru/electro/t4/t4_ ... d_2000.pdf
Pełny schemat T4 ale to też to samo; wersja europejska, podstawowa od grudnia 2000

: czw sty 14, 2010 21:17
autor: miś fazi
:

: czw sty 14, 2010 22:38
autor: Paweł Marek
pablo992, mam jeszcze propzycję, włącz awaryjne wyjdź z auta o obejrzyj wszystkie lampy szczególnie ttylne czy tylko jak należy awaryjne świecą, czy nie ma jakiejś tzw choinki, że inne żarównki w lampach poza kierunkami się jarzą. Jeśli by tak było - brak masy w lampie.

: czw sty 14, 2010 22:40
autor: jeryk10
Sprawdz dobrze bezpieczniki chociarz sprawdzales moze byc nawet bezpiecznik zasniedzialy Bo to wyglada na padniety bezpiecznik