Strona 1 z 2

Climatronic szwankuje

: czw sty 14, 2010 12:24
autor: wiewioreqezg
Mam taki problem kiedy włączam climatronic strasznie zaczyna mi trząść samochodem :/ jak wyłączę robi się spokój. czemu tak może być???

: czw sty 14, 2010 13:42
autor: Byku21
pewnie masz już uszkodzone wieszaki od chłodnicy lub któryś wentylator ma bicie

: czw sty 14, 2010 13:47
autor: Kamel
wiewioreqezg pisze:Mam taki problem kiedy włączam climatronic strasznie zaczyna mi trząść samochodem :/ jak wyłączę robi się spokój. czemu tak może być???
A trzęsie Ci samochodem tylko przy climatronicu? Czy przy zwykłym nawiewie (ECON) również?

: czw sty 14, 2010 13:56
autor: wiewioreqezg
Trzęsie mi tylko przy climatronicu. Na zwykłym nawiewie nic sie niedzieje. Dodam ze klima niedziała.

: czw sty 14, 2010 14:18
autor: Tekiera
ja miałem podobną sytuacje jak przepalił sie bezpiecznik ten na akumulatorze to radze sprawdzić tam

: czw sty 14, 2010 23:30
autor: wiewioreqezg
Tzn jak byłem u mechanika to powiedział mi ze sprzegiełko na sprężarce się niewłącza i dlatego;/ tylko widac było ze koles na kase leci bo niewspomniał nic o naprawie ewentualnej czy coś tylko od razu nową sprężare za 800 zeta chciał mi wstawiac... troche podejrzane mi sie to wydało i podziękowałem. Mówisz ze bezpiecznik. A jak mam go sprawdzic ?? gdzie szukac???

: pt sty 15, 2010 00:07
autor: greg
wiewioreqezg, przecież przy ujemnej temperaturze kompresor nie powinien ci się włączyć :chytry: to jakie sprzęgiełko?

: pt sty 15, 2010 00:10
autor: Haki
wiewioreqezg pisze: Mówisz ze bezpiecznik. A jak mam go sprawdzic ?? gdzie szukac???

Tekiera napisał
ja miałem podobną sytuacje jak przepalił sie bezpiecznik ten na akumulatorze to radze sprawdzić tam

: pt sty 15, 2010 00:11
autor: wiewioreqezg
Kolega dużo powiedział widze :/

[ Dodano: 15 Sty 2010 00:49 ]
A myslicie ze to moze byc przez ten bezpiecznik?? z tego co wiem sa tam trzy i jak by jeden był przepalony to wiele rzeczy by niedziałało prawda???dobrze mi sie wydaje?

: pt sty 15, 2010 10:21
autor: Haki
wiewioreqezg pisze:Kolega dużo powiedział widze :/

[ Dodano: 15 Sty 2010 00:49 ]
A myslicie ze to moze byc przez ten bezpiecznik?? z tego co wiem sa tam trzy i jak by jeden był przepalony to wiele rzeczy by niedziałało prawda???dobrze mi sie wydaje?
Dobrze myślisz - zobacz czy nie są pokryte nalotem itp. ewentualnie wyczyść je.
Poza tym zrób test klimatronica - naciskasz i przytrzymujesz chwilę 2 przyciski razem ECON+ OBIEG ZAMKNIĘTY ... napisz co wywaliło.

: pt sty 15, 2010 10:46
autor: wiewioreqezg
Test?? hmm pierwszy raz słysze. A mozesz mi cos o tym przyblizyc?? bez VAGA mogę to zrobic?? gdzie mi wywali błąd?? czy w minusowej temperaturze da sie go przeprowadzic?? ktory to przycisk obieg zamnkiętyy?? jest to bezpieczne dla auta??

: pt sty 15, 2010 11:27
autor: zikr6
Możesz przeprowadzić przy ujemnej temperaturze.Naciśnij jednocześnie dwa skrajne przyciski i trzymaj a drugą ręką włącz zapłon.Przytrzymaj jeszcze ze 3 sekundy a climatronik zacznie przeprowadzać test.Po zakończonym teście wyświetlą Ci się kody błędów na wyświetlaczu climatronika.Jeżeli będziesz chciał wyjść z trybu serwisowego wciśnij ECON.Numery błędów spisz i podaj na forum ktoś Ci rozkoduje.Przewijanie błędów przycisk czerwony od temperatury.000 lub 444 koniec zero błędów.Użyj szukajki mnóstwo było o tym.A może Ci trzęsie napinacz paska?

: pt sty 15, 2010 12:18
autor: wiewioreqezg
A jest to bezpieczne dla auta?? i mam nacisnac przycisk ECON +?????który??

[ Dodano: 15 Sty 2010 11:37 ]
ECON + AUTO???? tak??

[ Dodano: 15 Sty 2010 12:36 ]
A co do napinacza.... niemam pojecia czego to mzoe byc wina. moze do roboty mam na serio napinacz i sprzezarke :/ciekawe ile to mnie wyniesie czy w 1 tys sie zmieszcze bo na lato
musze to zrobic

: pt sty 15, 2010 13:39
autor: zikr6
wiewioreqezg pisze:A jest to bezpieczne dla auta?? i mam nacisnac przycisk ECON +?????który??

[ Dodano: 15 Sty 2010 11:37 ]
ECON + AUTO???? tak??
Bezpieczne.Masz razem wcisnąć ECON + strzałka zakręcona i przytrzymać około 3 sek dopóki nie pokażą się wszystkie możliwe ikony na wyświetlaczu.Na końcu pokażą Ci się kody błędów np 4F8.318 itd.Jeżeli pokaże Ci się 444 lub 000 to znaczy że wszystko jest OK.Błędy przewijasz czerwonym przyciskiem.Kasujesz przytrzymując przycisk ECON conajmniej 3 sek.Wychodzisz z serwisu przez przyciśnięcie ECON.Nic się nie bój nic nie popsujesz

Bez przesady z tymi kosztami.Sprężarkę używaną kupisz już za 250 300 zł + nabicie 100 i wymiana ze 100 czyli razem 500.