[Mk4 ZAWIESZENIE] Belka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Arkadiush
- Forum Master
- Posty: 1672
- Rejestracja: sob wrz 20, 2008 16:39
- Lokalizacja: Hamburg/Szczecin
- Kontakt:
[Mk4 ZAWIESZENIE] Belka
Witam, niedawno wpadłem w poślizg i bokiem uderzyłem (tylnym kołem) w krawężnik, podjechałem na serwis bo mam troche skrzywioną kierownice, chciałem zrobic geometrie, auto podnieśli powiedzieli mi że kolo jest skrzywione, najprawdopodobniej skrzywiona jest belka, ale czy jest to możliwe przy uderzeniu +- 20km/h na oblodzonej drodze? Jeżeli tylna belka jest do wymiany to chce ją oczywiscie wymienic i przy okazji większość zawieszenia i układu kierowniczego, golf jest z 98roku mam juz go prawie 2 lata, co można ciekawego wymienic jak juz bede wymienial belke??
MERCEDES BENZ SL 500 R129 V8

viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4

viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
oczywiście że możłiwe, a nawet dość prawdopodobne.
Przy okazji wymiany belki:
najrozsądniej kupić używkę i ją wsadzić. Przy okazji wymienić możesz tuleje belki a nawet jest to wskazane przy zakupie używki.
Dobry dostęp bedzie też do np linek ręczego ale czy jest potrzeba ich wymiany musisz sobie sam odpowiedziec. Podobnie z klockami z tyłu i amortyzatorami/sprezynami, tlumikiem srodkowym i tylnym.
Pamietaj tylko że to nie konieczne belka się pogięła bo zgięciu mógł ulec także czop piasty i jesli go przelozysz na nową belkę to dalej będzie to samo. Uczul na to mechaników żeby wiedzieli kto poniesie koszty ewentualnej błędnej diagnozy zeby cie nie naliczyli podwojnie ze najpierw belka do wymiany a potem jeszcze czop. pzdr
Przy okazji wymiany belki:
najrozsądniej kupić używkę i ją wsadzić. Przy okazji wymienić możesz tuleje belki a nawet jest to wskazane przy zakupie używki.
Dobry dostęp bedzie też do np linek ręczego ale czy jest potrzeba ich wymiany musisz sobie sam odpowiedziec. Podobnie z klockami z tyłu i amortyzatorami/sprezynami, tlumikiem srodkowym i tylnym.
Pamietaj tylko że to nie konieczne belka się pogięła bo zgięciu mógł ulec także czop piasty i jesli go przelozysz na nową belkę to dalej będzie to samo. Uczul na to mechaników żeby wiedzieli kto poniesie koszty ewentualnej błędnej diagnozy zeby cie nie naliczyli podwojnie ze najpierw belka do wymiany a potem jeszcze czop. pzdr
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 19:33 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości