Strona 1 z 1

Problem z uruchomieniem zimnego silnika.

: śr sty 13, 2010 18:55
autor: piotr100
Witam!
Mam problem z odpaleniem zimnego silnika golfa II 1,3 zwykły gaźnik.Poczytałem troszkę,ale nic konkretnie nie jest napisane.Wymieniłem świece,przewody wysokiego i nic nie pomogło.Zaglądałem też do gaźnika,konkretnie do ssania.Sprężynka cała ośka chodzi bez żadnych oporów.Martwi mnie tylko to,że przepustnica się nie domyka pomimo pociągnięcia ręcznie ośki do oporu,brakuje około 6mm do domknięcia.Jeżeli po wielu trudach silnik uda się uruchomić to pracuje na wolnych obrotach.Wygląda na to,że ssanie raczej nie działa poprawnie,ale co może być tego przyczyną?co jeszcze sprawdzić? Może ktoś z Was miał taki przypadek lub zna ten gaźnik i wie gdzie uderzyć.Bardzo proszę o Wasze opinie.

: śr sty 13, 2010 18:58
autor: Haki
Podaj mi model (kod) tego gaźnika....

: śr sty 13, 2010 19:01
autor: piotr100
Nie jest to moje auto piszę na prośbę kolegi,więc na dzisiejszy dzień nie znam kodu

: śr sty 13, 2010 19:05
autor: genLODOWAmk2
gaźnik w 1.3 to pierburg 2e3...

ja sam rzez to przechodziłem ostatnio...
nie mialem ssania, a ta przepustnica byla non stop pionowo ( czy to izmny czy cieply...)

oddałem do gaźnikowca to zrobił dobrze.. mowił ze jakies zapadki byly pozacierane a jedna wygięta oraz glowna dysza tam zapchana nieco...
obecnie nie mam adnych problemow z autem :D

: śr sty 13, 2010 19:12
autor: piotr100
Czy przepustnica na zimnym silniku powinna być całkowicie domknięta?

: śr sty 13, 2010 19:28
autor: genLODOWAmk2
nie do końca... 2-3mm

: czw sty 14, 2010 00:41
autor: Haki
Wpisz w szukajce Pierburg 2e2 ... wywali masę tematów - w którymś dawałem koledze cały opis co do regulacji tego gaźnika.

: czw sty 14, 2010 14:01
autor: genLODOWAmk2
Wpisz w szukajce Pierburg 2e2
tu chodzi o 2e3 a nie o 2e2.... a te gaźniki różnią sie trochę :)

: czw sty 14, 2010 15:49
autor: piotr100
Prawdopodobnie dziś będę znał symbole tego gaźnika to sprawa będzie jasna.

[ Dodano: 14 Sty 2010 21:35 ]
Na gaźniku jest nabite 2E jest to pierek.Dziś go rozebrałem,przedmuchałem,wypucowałem.wymieniłem przewody podciśnienia bo ten co idzie od korektora ssania do gaźnika był pęknięty.Zapewne korektor ssania nie działa,gdyż przy próbie wyciągnięcia z niego powietrza nie ma żadnego oporu i popychacz nawet nie drgnie.Podregulowałem troszkę śrubę ssania i po zmontowaniu gaźnika w aucie przepustnica była zamknięta.Silniczek cyknął zaraz po naciągnięciu paliwa i wszystko gra.Obserwowałem przepustnicę co jakiś czas pociągając za gaz,przepustnica po jakimś czasie całkowicie się otworzyła i mam nadzieje ,że będzie ok.Napiszcie mi proszę jakie zadanie spełnia ten korektor ssania i zaworek z dwoma przewodami z którym są połączone razem wężykiem i jak dobrze wyregulować ssanie tą śrubką regulacyjną w tym modelu .