Strona 1 z 2

Kilka trudnych pytan o moim 1.6 EG

: czw gru 08, 2005 00:28
autor: Krisss
Sluchajcie Chopy !! Jesli nie znajde tu pomocy to chyba nigdzie. Nasciagalem pelno serwisowek, ksiazek, *#cenzura#* itd. o MK1 1.6 EG ale nigdzie tam nie ma dokladnych danych regulacyjnych :( Pilnie potrzebuje: wychylenie spoczynkowe przepustnicy, wagi i czy kąt wyprzedzenia zaplonu sprawdza sie na zdjetym przewodzoe podcisnienia tym z przodu czy z tylu, a moze ze zdjetymi obydwoma przewodami?!?! Najlepszy by byl jakis rysunek z opisem.....ale czy jest gdzies taki???

Prosze o pomoc bo naprawde juz mi rece opadaja..... nic znalezc nie moge no a autko musze wyregulowac zeby jechalo jakos.

: czw gru 08, 2005 17:01
autor: golfir
zaplon ustawia sie na wpietym przewodzie od przyspieszacza a reszte danych sproboje poszukac i dam znac jak co

[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 16:02 ]
a jaki masz system zasilania mono ,multi, gaznik?

: czw gru 08, 2005 18:08
autor: paulox
golfir pisze:zaplon ustawia sie na wpietym przewodzie od przyspieszacza a reszte danych sproboje poszukac i dam znac jak co

[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 16:02 ]
a jaki masz system zasilania mono ,multi, gaznik?
Skoro nie wiesz jaki on ma system zasilania to nie jestem pewien czy masz rację z tym przewodem podciśnieniowym od zapłonu. Bo różne silniki różnie się ustawia - jedne ze zdjętym przewodem a inne z założonym.

: czw gru 08, 2005 18:10
autor: golfir
sluchaj oznaczenie gti ti jeszcze nic nie znaczy

: czw gru 08, 2005 20:43
autor: Krisss
sorki ze nie podalem - to jest na K-Jetronic-u . Dzies mi sie obilo o uszy ze ma byc zdjety przewod "prozniowy" - no ale tam dochodza 2 przewody...no i ZONK :/

a wie ktos cos o polozeniu przepustnicy? jakis kat czy wymiar w mm, np. ile sruba regulacyjna wykrecona .???
Nigdzie nie moge znalezc danych regulacyjnych do tego silnika :(

: czw gru 08, 2005 21:15
autor: TAZ
Zdejmij ten górny, a dolny też zdejmij bo on ma tylko na wolnych obrotach opóźnić zapłon co skutkuje zmniejszonym zanieczyszczeniem spalin przez CO. A tak przy okazji WE WSZYSTKICH VW ZAPŁON USTAWIA SIĘ ZDEJMUJĄC WĘŻYK Z APARATU ZAPŁONOWEGO, NO CHYBA, ZE JEST TO JUZ STEROWANE Z KOMPA.

: czw gru 08, 2005 22:09
autor: paulox
taz pisze:Zdejmij ten górny, a dolny też zdejmij bo on ma tylko na wolnych obrotach opóźnić zapłon co skutkuje zmniejszonym zanieczyszczeniem spalin przez CO. A tak przy okazji WE WSZYSTKICH VW ZAPŁON USTAWIA SIĘ ZDEJMUJĄC WĘŻYK Z APARATU ZAPŁONOWEGO, NO CHYBA, ZE JEST TO JUZ STEROWANE Z KOMPA.
Taz Polecam ci lekturę 21 strony książki Golf 2 - obsługa i naprawa.

: czw gru 08, 2005 22:16
autor: Paweł Marek
taz pisze:WE WSZYSTKICH VW ZAPŁON USTAWIA SIĘ ZDEJMUJĄC WĘŻYK
Nie za bardzo. Wszystkie gaźnikowe 2e2 z przyłączonym przewodem i na -18 stopni, także 2e i niektore k-jetroniki z przyłączonym na -6.

: czw gru 08, 2005 22:40
autor: TAZ
Posługując się auto datą z 97 roku w wersji książkowej wynika, że ustawia się tylko ze zdjętym przewodem. Unika się wtedy złego ustawienia zapłonu spowodowanego uszkodzonym urządzeniem podciśnieniowym.

: czw gru 08, 2005 23:02
autor: Krisss
ooo Paulox - taka ksiazeczka jak jedna strone wrzuciles tylko ze do MK1. Widze ze tam bym znalazl info ktore potrzebuje. Nie masz czegos takiego?

: czw gru 08, 2005 23:04
autor: paulox
Krisss pisze:ooo Paulox - taka ksiazeczka jak jedna strone wrzuciles tylko ze do MK1. Widze ze tam bym znalazl info ktore potrzebuje. Nie masz czegos takiego?
mam tylko do mk2 i to sciągniętą z tego właśnie forum

poszukaj na tym forum moze tez jest do mk1

: czw gru 08, 2005 23:04
autor: Paweł Marek
Na jaki znak. Na kole zamachowym? Widać go jak auto ma znak na -18 a ty ustawiasz ze ścigniętym przewodem na -6? Czy na pasowym?

: czw gru 08, 2005 23:09
autor: paulox
Paweł Marek pisze:Na jaki znak. Na kole zamachowym? Widać go jak auto ma znak na -18 a ty ustawiasz ze ścigniętym przewodem na -6? Czy na pasowym?

Na zamachowym jest nacięty znak w miejscu w którym ma być iskra na pierwszym cylindrze (-18 st). Znak widać po odkręceniu tej białej zaślepki na skrzyni biegów.

: czw gru 08, 2005 23:21
autor: Krisss
no qrde wlasnie jest troche ksiazek ale wszystko do MK2 i Mk3 .....a ten EG motor byl tylko do '82 chyba robiony i nie ma go nigdzie :(

qrwa...i co tu robic?!