Strona 1 z 1

KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU ABF

: śr sty 13, 2010 00:59
autor: KAROL 84
Witam mam takie pytanie czy ktoś mógłby sprawdzic jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu w waszych ABFach przy nagrzanym silniku i na jałowych obrotach. Wiem że w tym silniku komputer ustawia ten kąt. Mam problem z mocą a konkretnie z brakiem mocy. Czytałem na forum że jak padnięty jest czujnik spalania stukowego to automatycznie zmienia się ten kąt i auto traci na mocy więc tak się zastanawiam jak to można sprawdzic?
POZDRAWIAM

: śr sty 13, 2010 01:28
autor: kszoski
na forum pisze wiele zeczy połowie mozna wiezycz kont wyprzedzenia nie powinien przekraczac 4,5 5 a konkretnie czym sie objawia brak mocy spore znaczenie moze miec sonda ona roztraja wiele parametrów w silniku

: śr sty 13, 2010 07:54
autor: Jesionvr6
najpierw diagnoze trzeba zrobić dokładna

: śr sty 13, 2010 10:41
autor: KAROL 84
Byłem na diagnostyce i powiedziano mi że błędów w komputerze nie ma, sonda chodzi w normie. Rozrząd, świece, kopułka, palec, wszystkie filtry wymienione wężyki podciśnieniowe wymienione. Ciśnienie paliwa ok 2,5 bara. Co jeszcze mogę sprawdzic i jak?

: śr sty 13, 2010 14:31
autor: kszoski
no to masz problem powiedz jak sie objawia ten brak mocy komp jaki siedzi w naszych golfikach jest strasznie prechistoryczny i wiele czujników jest nie kontrolowanych mozesz sprawdzic napiecie wysyłane na komputer on jest sterowany przez czujnik 30 na vagcom jest na 2 albo 3 stronie powinno non stop byc 14 -15 nie moze spadac po nizej 12 -10 ja sie borykam z tym juz ponad rok i nie trafiłem w nic niestety

: czw sty 14, 2010 00:03
autor: KAROL 84
W całym zakresie obrotów to totalny muł miałem wcześniej 1.8 ABS na jedno punkcie to się zbierał lepiej od tego.

: czw sty 14, 2010 00:20
autor: waski1
A zmierz z ciekawosci cisnienie sprezania oraz pytanie czy pasek rozrzadu nie jest przestawiony oraz lancuch miedzy walkami.

: czw sty 14, 2010 00:42
autor: KAROL 84
Rozrząd 100% ok dla pewności to wymieniłem i łańcuch bo miał trochę luzu.

[ Dodano: 14 Sty 2010 23:41 ]
Dzisiaj jeździłem drugim ABFem i zauważyłem że od niskich obrotów to jest u mnie niewiele gorzej ale różnica jest przy ok 4 000 obrotów kolegi ABF dostaje kopa a u mnie nic się nie dzieje np na 3 biegu już ciężko jest dociągnąc do odcięcia. Pomysł nawet padł taki aby podmienic kompy ale różnią się literką na końcu i nie wiem czy można taką podmiankę zrobic? Czy jest jakaś różnica w tych kompach?