KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU ABF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU ABF
Witam mam takie pytanie czy ktoś mógłby sprawdzic jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu w waszych ABFach przy nagrzanym silniku i na jałowych obrotach. Wiem że w tym silniku komputer ustawia ten kąt. Mam problem z mocą a konkretnie z brakiem mocy. Czytałem na forum że jak padnięty jest czujnik spalania stukowego to automatycznie zmienia się ten kąt i auto traci na mocy więc tak się zastanawiam jak to można sprawdzic?
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
no to masz problem powiedz jak sie objawia ten brak mocy komp jaki siedzi w naszych golfikach jest strasznie prechistoryczny i wiele czujników jest nie kontrolowanych mozesz sprawdzic napiecie wysyłane na komputer on jest sterowany przez czujnik 30 na vagcom jest na 2 albo 3 stronie powinno non stop byc 14 -15 nie moze spadac po nizej 12 -10 ja sie borykam z tym juz ponad rok i nie trafiłem w nic niestety
Rozrząd 100% ok dla pewności to wymieniłem i łańcuch bo miał trochę luzu.
[ Dodano: 14 Sty 2010 23:41 ]
Dzisiaj jeździłem drugim ABFem i zauważyłem że od niskich obrotów to jest u mnie niewiele gorzej ale różnica jest przy ok 4 000 obrotów kolegi ABF dostaje kopa a u mnie nic się nie dzieje np na 3 biegu już ciężko jest dociągnąc do odcięcia. Pomysł nawet padł taki aby podmienic kompy ale różnią się literką na końcu i nie wiem czy można taką podmiankę zrobic? Czy jest jakaś różnica w tych kompach?
[ Dodano: 14 Sty 2010 23:41 ]
Dzisiaj jeździłem drugim ABFem i zauważyłem że od niskich obrotów to jest u mnie niewiele gorzej ale różnica jest przy ok 4 000 obrotów kolegi ABF dostaje kopa a u mnie nic się nie dzieje np na 3 biegu już ciężko jest dociągnąc do odcięcia. Pomysł nawet padł taki aby podmienic kompy ale różnią się literką na końcu i nie wiem czy można taką podmiankę zrobic? Czy jest jakaś różnica w tych kompach?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości