KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU ABF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU ABF

Post autor: KAROL 84 » śr sty 13, 2010 00:59

Witam mam takie pytanie czy ktoś mógłby sprawdzic jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu w waszych ABFach przy nagrzanym silniku i na jałowych obrotach. Wiem że w tym silniku komputer ustawia ten kąt. Mam problem z mocą a konkretnie z brakiem mocy. Czytałem na forum że jak padnięty jest czujnik spalania stukowego to automatycznie zmienia się ten kąt i auto traci na mocy więc tak się zastanawiam jak to można sprawdzic?
POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
kszoski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sie 22, 2007 12:34
Lokalizacja: supraśl
Kontakt:

Post autor: kszoski » śr sty 13, 2010 01:28

na forum pisze wiele zeczy połowie mozna wiezycz kont wyprzedzenia nie powinien przekraczac 4,5 5 a konkretnie czym sie objawia brak mocy spore znaczenie moze miec sonda ona roztraja wiele parametrów w silniku



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » śr sty 13, 2010 07:54

najpierw diagnoze trzeba zrobić dokładna


Obrazek

KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » śr sty 13, 2010 10:41

Byłem na diagnostyce i powiedziano mi że błędów w komputerze nie ma, sonda chodzi w normie. Rozrząd, świece, kopułka, palec, wszystkie filtry wymienione wężyki podciśnieniowe wymienione. Ciśnienie paliwa ok 2,5 bara. Co jeszcze mogę sprawdzic i jak?



Awatar użytkownika
kszoski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sie 22, 2007 12:34
Lokalizacja: supraśl
Kontakt:

Post autor: kszoski » śr sty 13, 2010 14:31

no to masz problem powiedz jak sie objawia ten brak mocy komp jaki siedzi w naszych golfikach jest strasznie prechistoryczny i wiele czujników jest nie kontrolowanych mozesz sprawdzic napiecie wysyłane na komputer on jest sterowany przez czujnik 30 na vagcom jest na 2 albo 3 stronie powinno non stop byc 14 -15 nie moze spadac po nizej 12 -10 ja sie borykam z tym juz ponad rok i nie trafiłem w nic niestety



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » czw sty 14, 2010 00:03

W całym zakresie obrotów to totalny muł miałem wcześniej 1.8 ABS na jedno punkcie to się zbierał lepiej od tego.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw sty 14, 2010 00:20

A zmierz z ciekawosci cisnienie sprezania oraz pytanie czy pasek rozrzadu nie jest przestawiony oraz lancuch miedzy walkami.



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » czw sty 14, 2010 00:42

Rozrząd 100% ok dla pewności to wymieniłem i łańcuch bo miał trochę luzu.

[ Dodano: 14 Sty 2010 23:41 ]
Dzisiaj jeździłem drugim ABFem i zauważyłem że od niskich obrotów to jest u mnie niewiele gorzej ale różnica jest przy ok 4 000 obrotów kolegi ABF dostaje kopa a u mnie nic się nie dzieje np na 3 biegu już ciężko jest dociągnąc do odcięcia. Pomysł nawet padł taki aby podmienic kompy ale różnią się literką na końcu i nie wiem czy można taką podmiankę zrobic? Czy jest jakaś różnica w tych kompach?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości