Strona 1 z 1

Linka od otwierania maski.... i kontrolka oleju

: wt sty 12, 2010 21:27
autor: unvave
Witam, mam nie ciekawy problem. :goof: otóż spadła linka od maski z tego plastikowego uchwytu wewnątrz auta i samo nałożenie jest banalne ale po założeniu problemem jest, że nie otwiera maski tak jakby byla nadciągnieta/poluzowana, zerwana raczej nie jest bo nie da jej się wyciągnąc z pancerza no i pytanie teraz jak otworzyć maskę w celu jej naprawienia oraz jak ją naprawić...


Druga sprawa odrazu w tym temacie dodam - nie dawno zaczeła odzywać się kontrolka smarowania/oleju i to dosłownie odzywać bo podczas jazdy np na biegu 4,5 gdy gaz jest wciśniety zapala się kontrolka i słychać taki trzask/szum jak puszczę gaz przestaję lub czasami swieci i szumi caly czas dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta jest ok. Czy to jest może normalna sygnalizacja, że jest mało oleju ?? nawet nie mam jak sprawdzic i dolać przez tą linkę od maski...

Bede wdzieczny za jakies porady w obydwu kwestiach...


pozdrawiam :kufel:

: wt sty 12, 2010 22:15
autor: Zico63b
Linka musi być umocowana we wszystkich przewidzianych przez fabrykę uchwytach oraz dobrze wczepiona w zaczep przy zamku.
Teraz można spróbować uchwycić i pociągnąć za linkę kombinerkami, przy dźwigni otwierającej w kabinie.

: wt sty 12, 2010 22:40
autor: stonefree
unvave pisze:jak otworzyć maskę w celu jej naprawienia
weź długi śrubokręt i pociągnij dzwigienkę w którą wpięta jest linka przy zamku na przednim pasie :)
unvave pisze:oraz jak ją naprawić...
Proste jak konstrukcja cepa, obejrzyj i naprawisz.
unvave pisze:Czy to jest może normalna sygnalizacja, że jest mało oleju ??
Albo poszedł czujnik w głowicy, albo coś z ciśnieniem oleju,Sprawdź omomierzem na odłączonym czujniku w głowicy, czy zwiera sie po uruchomieniu silnika,Jeżeli nie-- pomiar cisnienia oleju, lub wymiana czujnika. Jezelu cisnienie jest słabe,to albo olej lub filtr do kitu, albo panewki siadają. Stuka przy schodzeniu z obrotów?

: wt sty 12, 2010 23:10
autor: unvave
stonefree pisze:
unvave pisze:jak otworzyć maskę w celu jej naprawienia
weź długi śrubokręt i pociągnij dzwigienkę w którą wpięta jest linka przy zamku na przednim pasie :)
hmmmmm nie wiem czy znajde to nie bardzo kumam :PPP
unvave pisze:Czy to jest może normalna sygnalizacja, że jest mało oleju ??
stonefree pisze:Albo poszedł czujnik w głowicy, albo coś z ciśnieniem oleju,Sprawdź omomierzem na odłączonym czujniku w głowicy, czy zwiera sie po uruchomieniu silnika,Jeżeli nie-- pomiar cisnienia oleju, lub wymiana czujnika. Jezelu cisnienie jest słabe,to albo olej lub filtr do kitu, albo panewki siadają. Stuka przy schodzeniu z obrotów?

uuu to nie ciekawie... posprawdzam tak jak mówisz a mozliwe jest że jest gdzies zwarcie na wziązce kabli ?? bo w sumie tam zauwazylem ostatnio kilka nie zaizolowanych przewodow... i ten trzask mnie zastanawia ?????

: wt sty 12, 2010 23:19
autor: Michał_1977
unvave pisze:hmmmmm nie wiem czy znajde to nie bardzo kumam :PPP
Przez żeberka w grilu zobaczysz taki cyngiel przy zamku...pociągnij go śrubokrętem i po zawodach :bigok: ...

: śr sty 13, 2010 10:16
autor: unvave
aaa no to ok gril mam mozliwosc w sumie zdjac ;d bo nie przykrecony jest tak ze powinno byc latwo ;p dzieki :pub: jeszcze musze dojsc z ta kontrolka...

: śr sty 13, 2010 10:31
autor: mosiek2206
Dokładnie to w znaczek VW trzeba włożyć śrubokręt i pociągnąć w prawo no chyba że grill bez znaczka to wtedy trzeba włożyć między żeberka w okolicach gdzie prawidłowo jest znaczek.
I zwróć uwagę przy klamce w aucie czy dobrze jest obsadzony pancerz mi wyleciał raz i maski nie otworzyłem trzeba dobrze go z powrotem osadzić.

: śr sty 13, 2010 17:17
autor: stonefree
unvave pisze:zapala się kontrolka i słychać taki trzask/szum jak puszczę gaz przestaję lub czasami swieci i szumi caly czas dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta jest ok. Czy to jest może normalna sygnalizacja, że jest mało oleju ??
To jest normalna sygnalizacja, że nie ma ciśnienia oleju

[ Dodano: Sro Sty 13, 2010 16:17 ]
unvave pisze: mozliwe jest że jest gdzies zwarcie na wziązce kabli ??
Raczej przerwa na obwodzie czujnika ciśnienia oleju.