Linka od otwierania maski.... i kontrolka oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
unvave
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:32
Lokalizacja: Miechów

Linka od otwierania maski.... i kontrolka oleju

Post autor: unvave » wt sty 12, 2010 21:27

Witam, mam nie ciekawy problem. :goof: otóż spadła linka od maski z tego plastikowego uchwytu wewnątrz auta i samo nałożenie jest banalne ale po założeniu problemem jest, że nie otwiera maski tak jakby byla nadciągnieta/poluzowana, zerwana raczej nie jest bo nie da jej się wyciągnąc z pancerza no i pytanie teraz jak otworzyć maskę w celu jej naprawienia oraz jak ją naprawić...


Druga sprawa odrazu w tym temacie dodam - nie dawno zaczeła odzywać się kontrolka smarowania/oleju i to dosłownie odzywać bo podczas jazdy np na biegu 4,5 gdy gaz jest wciśniety zapala się kontrolka i słychać taki trzask/szum jak puszczę gaz przestaję lub czasami swieci i szumi caly czas dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta jest ok. Czy to jest może normalna sygnalizacja, że jest mało oleju ?? nawet nie mam jak sprawdzic i dolać przez tą linkę od maski...

Bede wdzieczny za jakies porady w obydwu kwestiach...


pozdrawiam :kufel:



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt sty 12, 2010 22:15

Linka musi być umocowana we wszystkich przewidzianych przez fabrykę uchwytach oraz dobrze wczepiona w zaczep przy zamku.
Teraz można spróbować uchwycić i pociągnąć za linkę kombinerkami, przy dźwigni otwierającej w kabinie.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt sty 12, 2010 22:40

unvave pisze:jak otworzyć maskę w celu jej naprawienia
weź długi śrubokręt i pociągnij dzwigienkę w którą wpięta jest linka przy zamku na przednim pasie :)
unvave pisze:oraz jak ją naprawić...
Proste jak konstrukcja cepa, obejrzyj i naprawisz.
unvave pisze:Czy to jest może normalna sygnalizacja, że jest mało oleju ??
Albo poszedł czujnik w głowicy, albo coś z ciśnieniem oleju,Sprawdź omomierzem na odłączonym czujniku w głowicy, czy zwiera sie po uruchomieniu silnika,Jeżeli nie-- pomiar cisnienia oleju, lub wymiana czujnika. Jezelu cisnienie jest słabe,to albo olej lub filtr do kitu, albo panewki siadają. Stuka przy schodzeniu z obrotów?



Awatar użytkownika
unvave
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:32
Lokalizacja: Miechów

Post autor: unvave » wt sty 12, 2010 23:10

stonefree pisze:
unvave pisze:jak otworzyć maskę w celu jej naprawienia
weź długi śrubokręt i pociągnij dzwigienkę w którą wpięta jest linka przy zamku na przednim pasie :)
hmmmmm nie wiem czy znajde to nie bardzo kumam :PPP
unvave pisze:Czy to jest może normalna sygnalizacja, że jest mało oleju ??
stonefree pisze:Albo poszedł czujnik w głowicy, albo coś z ciśnieniem oleju,Sprawdź omomierzem na odłączonym czujniku w głowicy, czy zwiera sie po uruchomieniu silnika,Jeżeli nie-- pomiar cisnienia oleju, lub wymiana czujnika. Jezelu cisnienie jest słabe,to albo olej lub filtr do kitu, albo panewki siadają. Stuka przy schodzeniu z obrotów?

uuu to nie ciekawie... posprawdzam tak jak mówisz a mozliwe jest że jest gdzies zwarcie na wziązce kabli ?? bo w sumie tam zauwazylem ostatnio kilka nie zaizolowanych przewodow... i ten trzask mnie zastanawia ?????



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sty 12, 2010 23:19

unvave pisze:hmmmmm nie wiem czy znajde to nie bardzo kumam :PPP
Przez żeberka w grilu zobaczysz taki cyngiel przy zamku...pociągnij go śrubokrętem i po zawodach :bigok: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
unvave
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:32
Lokalizacja: Miechów

Post autor: unvave » śr sty 13, 2010 10:16

aaa no to ok gril mam mozliwosc w sumie zdjac ;d bo nie przykrecony jest tak ze powinno byc latwo ;p dzieki :pub: jeszcze musze dojsc z ta kontrolka...



Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » śr sty 13, 2010 10:31

Dokładnie to w znaczek VW trzeba włożyć śrubokręt i pociągnąć w prawo no chyba że grill bez znaczka to wtedy trzeba włożyć między żeberka w okolicach gdzie prawidłowo jest znaczek.
I zwróć uwagę przy klamce w aucie czy dobrze jest obsadzony pancerz mi wyleciał raz i maski nie otworzyłem trzeba dobrze go z powrotem osadzić.


Mosiek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr sty 13, 2010 17:17

unvave pisze:zapala się kontrolka i słychać taki trzask/szum jak puszczę gaz przestaję lub czasami swieci i szumi caly czas dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta jest ok. Czy to jest może normalna sygnalizacja, że jest mało oleju ??
To jest normalna sygnalizacja, że nie ma ciśnienia oleju

[ Dodano: Sro Sty 13, 2010 16:17 ]
unvave pisze: mozliwe jest że jest gdzies zwarcie na wziązce kabli ??
Raczej przerwa na obwodzie czujnika ciśnienia oleju.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości