Strona 1 z 1

Podczas jazdy wszytsko zaczeło sie wyłanczać

: wt sty 12, 2010 19:02
autor: krxychu
A wiec jade sobie a tu nagle zatrzymała sie dmuchawa , patrze nie świecą też światła tylko postojowe ( nie mówie że było juz ciemno :) ) zatrzymała sie wycieraczka , po chwili wszystko ruszyło, za jakies 2 minuty to samo.... Po paru razach wszystko wróciło do normy.Jak myślicie co to mozę być , wiadomo nic nie dzieje sie przez przypadek, samo sie napewno nie naprawiło ...

: wt sty 12, 2010 19:05
autor: wojtas46
Sprawdż kostkę przy stacyjce , pewnie tam nie ma chwilami dobrego styku

: wt sty 12, 2010 19:09
autor: damian81Z
krxychu, tak jak napisal kolegawojtas46, kostka stacyjki, wtedy gubia sie swiatla mijania,dmuchawa,wycieraczki ,chyba z wysuwa Ci sie wtyczka z kostki stacyjki i niema styku

: wt sty 12, 2010 19:09
autor: krxychu
o jaka kostke chodzi ? trzeba zdjąć osłone pod kierownicą i tam bedzie ?

: wt sty 12, 2010 19:11
autor: damian81Z
tam gdzie wchodzi kluczyk, tam jest kostka, musisz zdjac osłony plastikowe kierownicy, kierownice ,manetki, stacyjke z kolumny i tam jest kostka


Obrazek

: śr sty 13, 2010 00:36
autor: Johnatan
Kostka lub padła wkładka stacyjki, jeśli nie chcesz mieć miliona kluczyków i szukać który jest który wymień tylko wkładke jest mocowana na jednego wkręta, bedzie igła :)

: śr sty 13, 2010 01:00
autor: lukasfenix
Johnatan pisze:lub padła wkładka stacyjki, jeśli nie chcesz mieć miliona kluczyków i szukać który jest który wymień tylko wkładke jest mocowana na jednego wkręta, bedzie igła :)
Nie prawda, to nie wina wkładki.
Tak jak koledzy wyżej pisali kostka stacyjki jest na wykończeniu. Miałem to samo. Koszt takiej kostki to 30 zł.

: śr sty 13, 2010 22:26
autor: krxychu
da sie jakoś sprawdzić tą kostke czy trzeba ja od razu wymieniac na razie problem ucichl nic sie nie dzieje

: śr sty 13, 2010 22:43
autor: Łyskacz
Nie chcę się wygłupić ale ja miałem tak kiedyś w innym aucie ( Mercedes 190) że alternator mi podupadł na zdrowiu i jak przestawał ładować wszystko się po kolei wyłączało.. Padnięty był regulator napięcia i łożyska.. Nie wiem jak to jest w MK2 .... Tylko tak sugeruję..

: śr sty 13, 2010 23:10
autor: Johnatan
Nie, że nie prawda,że wkładka jest winna. Bo ja jechałęm o 24 00 w lesie i mi sie wszystko wyłączyło.. zgasiłem silnik i juzgo nie odpaliłem... auto kręciło, chciało odpalać ale wkładka stacyjki nie chciała trzymać zapłonu a jak wiadomo bez zapłono w golfie nic nie włączysz. gdy wyjąłem wkładke wszystkie styki sie z niej wysypały. Jak sprawdzić czy kostka jest dobra?
1 ma być cała
2 wszystkie samiczki (konektory) mają być czyste i też całe
3 żaden konktor nie może wylatywać
4 zmostkuj wszystkie konektroy z najgrubszym kablem
Gruby to zasilanie
pozostałe cienkie to:
a)światła
b)zapłon
c) rozrusznik (gdy go zmiostkujesz na stałe bedzie kręcił non stop, zrób to na kilka sekund)