Strona 1 z 1
Podczas jazdy wszytsko zaczeło sie wyłanczać
: wt sty 12, 2010 19:02
autor: krxychu
A wiec jade sobie a tu nagle zatrzymała sie dmuchawa , patrze nie świecą też światła tylko postojowe ( nie mówie że było juz ciemno

) zatrzymała sie wycieraczka , po chwili wszystko ruszyło, za jakies 2 minuty to samo.... Po paru razach wszystko wróciło do normy.Jak myślicie co to mozę być , wiadomo nic nie dzieje sie przez przypadek, samo sie napewno nie naprawiło ...
: wt sty 12, 2010 19:05
autor: wojtas46
Sprawdż kostkę przy stacyjce , pewnie tam nie ma chwilami dobrego styku
: wt sty 12, 2010 19:09
autor: damian81Z
krxychu, tak jak napisal kolegawojtas46, kostka stacyjki, wtedy gubia sie swiatla mijania,dmuchawa,wycieraczki ,chyba z wysuwa Ci sie wtyczka z kostki stacyjki i niema styku
: wt sty 12, 2010 19:09
autor: krxychu
o jaka kostke chodzi ? trzeba zdjąć osłone pod kierownicą i tam bedzie ?
: wt sty 12, 2010 19:11
autor: damian81Z
tam gdzie wchodzi kluczyk, tam jest kostka, musisz zdjac osłony plastikowe kierownicy, kierownice ,manetki, stacyjke z kolumny i tam jest kostka

: śr sty 13, 2010 00:36
autor: Johnatan
Kostka lub padła wkładka stacyjki, jeśli nie chcesz mieć miliona kluczyków i szukać który jest który wymień tylko wkładke jest mocowana na jednego wkręta, bedzie igła

: śr sty 13, 2010 01:00
autor: lukasfenix
Johnatan pisze:lub padła wkładka stacyjki, jeśli nie chcesz mieć miliona kluczyków i szukać który jest który wymień tylko wkładke jest mocowana na jednego wkręta, bedzie igła

Nie prawda, to nie wina wkładki.
Tak jak koledzy wyżej pisali kostka stacyjki jest na wykończeniu. Miałem to samo. Koszt takiej kostki to 30 zł.
: śr sty 13, 2010 22:26
autor: krxychu
da sie jakoś sprawdzić tą kostke czy trzeba ja od razu wymieniac na razie problem ucichl nic sie nie dzieje
: śr sty 13, 2010 22:43
autor: Łyskacz
Nie chcę się wygłupić ale ja miałem tak kiedyś w innym aucie ( Mercedes 190) że alternator mi podupadł na zdrowiu i jak przestawał ładować wszystko się po kolei wyłączało.. Padnięty był regulator napięcia i łożyska.. Nie wiem jak to jest w MK2 .... Tylko tak sugeruję..
: śr sty 13, 2010 23:10
autor: Johnatan
Nie, że nie prawda,że wkładka jest winna. Bo ja jechałęm o 24 00 w lesie i mi sie wszystko wyłączyło.. zgasiłem silnik i juzgo nie odpaliłem... auto kręciło, chciało odpalać ale wkładka stacyjki nie chciała trzymać zapłonu a jak wiadomo bez zapłono w golfie nic nie włączysz. gdy wyjąłem wkładke wszystkie styki sie z niej wysypały. Jak sprawdzić czy kostka jest dobra?
1 ma być cała
2 wszystkie samiczki (konektory) mają być czyste i też całe
3 żaden konktor nie może wylatywać
4 zmostkuj wszystkie konektroy z najgrubszym kablem
Gruby to zasilanie
pozostałe cienkie to:
a)światła
b)zapłon
c) rozrusznik (gdy go zmiostkujesz na stałe bedzie kręcił non stop, zrób to na kilka sekund)