Nowe amory do sprezyn -60, a takze nowy reduktor lpg
: ndz sty 10, 2010 23:18
Witam
Amortyzatory przednie mi się kończą, i mam zamiar kupic nowe.
Tu pojawia się pytanie. Jezdze na glebie -60 przód/ tył i mialem do tego seryjne amortyzatory... Czy kupic teraz amortyzatory o skróconym skoku o np. 25mm czy zwykłe ??
Jesli o skróconym skoku to czy mi bardzo samochod opadnie w stosunku do tego jak było na org. amorki i springach -60.
JEsli chodzi o skrócony skok to mowie o tych: http://moto.allegro.pl/item874749190_vw ... przod.html
Prosze o jasną wypowiedz.
Drugie pytanko... Nie długo będę zmieniał reduktor/parownik w moim mk2 gti.
Przez 3 lata ktore uzytkuje moje mk2 mialem dwa reduktory, Elpigaz ml-94 i teraz zavoli GES... Teraz chcial bym kupic jakis lepszy od tych typu, BRC czy tez TOMASETTO, a moze LOVATO ?? Który byście polecili Moze BRC TECNO ??
To raz, oba reduktory mialem dobrane mocowo do 140 koni...
Gdzies wyczytalem ze parownik się dobiera najlepiej tak: 1,5 razy moc auta.
Czyli wychodzi zeby parownik u mnie mial około 160km...
Czy jeśli kupie parownik i większej wydajnosci od poprzednich czyli do ok. 190 koni, cos się zmieni na gorsze???
Mam BLOSA i generalnie auto ustawione pod gaz...
Prosze odpowiedz.
Amortyzatory przednie mi się kończą, i mam zamiar kupic nowe.
Tu pojawia się pytanie. Jezdze na glebie -60 przód/ tył i mialem do tego seryjne amortyzatory... Czy kupic teraz amortyzatory o skróconym skoku o np. 25mm czy zwykłe ??
Jesli o skróconym skoku to czy mi bardzo samochod opadnie w stosunku do tego jak było na org. amorki i springach -60.
JEsli chodzi o skrócony skok to mowie o tych: http://moto.allegro.pl/item874749190_vw ... przod.html
Prosze o jasną wypowiedz.
Drugie pytanko... Nie długo będę zmieniał reduktor/parownik w moim mk2 gti.
Przez 3 lata ktore uzytkuje moje mk2 mialem dwa reduktory, Elpigaz ml-94 i teraz zavoli GES... Teraz chcial bym kupic jakis lepszy od tych typu, BRC czy tez TOMASETTO, a moze LOVATO ?? Który byście polecili Moze BRC TECNO ??
To raz, oba reduktory mialem dobrane mocowo do 140 koni...
Gdzies wyczytalem ze parownik się dobiera najlepiej tak: 1,5 razy moc auta.
Czyli wychodzi zeby parownik u mnie mial około 160km...
Czy jeśli kupie parownik i większej wydajnosci od poprzednich czyli do ok. 190 koni, cos się zmieni na gorsze???
Mam BLOSA i generalnie auto ustawione pod gaz...
Prosze odpowiedz.