Strona 1 z 1

Brak iskry

: ndz sty 10, 2010 15:47
autor: LeszczVW
witam po swapie nie dzialal tylko obrotomierz po czasie tzn wczoraj probowalem go podlaczyc czytalem na forum jak i co. w skrzynce znalazlem kabel ktory idzie od obrotka podlaczylem go z cewka i obrotek zadzialal. ale problem pojawil sie jak chcialem to zrobic krotsza droga z wtyczki od cewki byl tez zielony kabelek wpiąłem sie i na odpalonym silniku dotkalem go do cewki silnik zdechl :crazy:

iskra zniknela wymienilem 3 cewki-moduly i nic potem wymienilem aparat zaplonowy bo myslalem ze padl czujnik halla ale to nie to :grrr:

zostal komp

i teraz pytanie mam racje czy sie myle??????????????????????


z gory dzieki za pomoc bo mi juz rece opadaja...

: ndz sty 10, 2010 15:53
autor: d.milas
a przekaznik od ecu?

: ndz sty 10, 2010 15:55
autor: LeszczVW
d.milas pisze:a przekaznik od ecu?
tez mi sie tak wydaje ze jakies zabezpieczenie musi byc na kompa

bede musial poszukac jaki to jest w skrzynce

: ndz sty 10, 2010 15:55
autor: vwEmil
sprawdź czy do czujnika halla, tego przy aparacie dochodzi napięcie 12 v, sprawdź również czy jest na cewce....od tego ja bym zaczoł

: ndz sty 10, 2010 15:57
autor: LeszczVW
vwEmil pisze:sprawdź czy do czujnika halla, tego przy aparacie dochodzi napięcie 12 v, sprawdź również czy jest na cewce....od tego ja bym zaczoł
zapomnialem napisac ze NAPIECIE jest na cewce i hallu w tym problem wlasnie ze prad wszedzie jest :kac:

: ndz sty 10, 2010 16:20
autor: Paweł Marek
vwEmil, nie wiem co uszkodziłeś, ale nie możesz podpiąć obrotka pod zielony kabel we wtyczce cewki (rozumiem że cewkę masz kwadratową z MK3). Musisz się podpiąć pod jedną ze śróbek która jest pod plastykową pokryweczką na cewce. Nie pmaiętam która sprawdź doświadczalnie.

: ndz sty 10, 2010 16:24
autor: LeszczVW
Paweł Marek pisze:vwEmil, nie wiem co uszkodziłeś, ale nie możesz podpiąć obrotka pod zielony kabel we wtyczce cewki (rozumiem że cewkę masz kwadratową z MK3). Musisz się podpiąć pod jedną ze śróbek która jest pod plastykową pokryweczką na cewce. Nie pmaiętam która sprawdź doświadczalnie.
to wiem wlasnie ze trzeba pod sróbke podkrecic opisane one sa 1 i 15 i trzeba pod 1 podkrecic. w tym problem ze chcialem pojsc krotsza droga i przez glupote podpialem pod wtyczke i wtedy wszystko zdechlo. jakby ktos wiedzial ktory przekaznik i jaki nr jest od sterowania silnika to byl bym wdzieczny

: ndz sty 10, 2010 16:27
autor: Paweł Marek
trzeci od lewej górny rząd, ale nie sądzę żeby był winien. Zielony kabel leci bezpośrednio z ECU, obyś nie spalił czegoś w nim

: ndz sty 10, 2010 16:29
autor: LeszczVW
dlatego pytam czy komp moze byc spalony jedyne co zostalo do sprawdzenia to wlasnie to :crazy:

: ndz sty 10, 2010 16:34
autor: Paweł Marek
Oczywiście że coś mogło się spalić ale wpierw posprawdzaj parę rzeczy. Przekaźnik o którym wspomniałeś, bezpieczniki, czujnik Halla, cewka (najlepiej przez podmianę). Voltomierzem sprawdź czy pojaiwają się skoki napiecia na zielonym kablu cewki przy kręceniu rozrusznikiem.

: ndz sty 10, 2010 17:31
autor: vwEmil
Marek dobrze pisze, zielony kabel daje impulsy na cewkę na ten zielony kabel, nie mi impulsów - nie ma iskry

: ndz sty 10, 2010 20:52
autor: LeszczVW
Paweł Marek pisze:Oczywiście że coś mogło się spalić ale wpierw posprawdzaj parę rzeczy. Przekaźnik o którym wspomniałeś, bezpieczniki, czujnik Halla, cewka (najlepiej przez podmianę). Voltomierzem sprawdź czy pojaiwają się skoki napiecia na zielonym kablu cewki przy kręceniu rozrusznikiem.
czujnik halla sprawdzonu bo aparat zmieniony byl bezpieczniki cale cewki 3 zmienione zostal komp nic wiecej wedlug mnie

[ Dodano: 13 Sty 2010 23:27 ]
Kupiłem kompa o takich samych nr wszystko gra był problem ale nie chcialo mi sie wierzyc silnik odpalił ale nie wkrecał sie na obroty po 5 min katalizator CZERWONY ! ! !

Nie uwierzycie ale masa byla luzna od budy do silnika :grrr:

auto by sie spalilo a nikt by na to nie wpadl dobrze ze ISKRZYLO...

dzieki wszystkim za pomoc :pub:

Ogolna przyczyna to KOMPUTER i pamietajcie o masie ...