problem ze skrętem w prawo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

problem ze skrętem w prawo

Post autor: evil666 » ndz sty 10, 2010 00:06

Witam przejrzałem szukajke ale nic na ten temat... próbowałem inaczej określić zapytanie ale coś się z szukajką zrąbało i tylko biała strona wyskakiwała :/ więc prosze nie usuwać lub dać odnośnik do strony gdzie jest opisany temat a ja źle szukałem :)

Problem polega na tym iż wymieniłem amory, chwile jeździłem na źle ustawionej geometrii bo na oko trudno to zrobić :P ale było ok, pojechałem na geometrie, ustawiona laserowo i mam problem... przy skręcie w lewo jest wszystko OK, ale przy skręcie w prawo kręce do jakiegoś momentu i jakby coś blokowało :/ pojechałem na warsztat spowotem i gościu stwierdził, że poprzednio jak była ustawiana geometria to robiono na oko i metodą przekręcenia samej kierownicy...wychodzi na to, że musze jeszcze raz robić geometrie a mechanik się wykręca tym, że on dobrze ustawił, a że jest taki problem to treba jeszce raz... nie wiem co robić, czy jechać i mu nazdać, że ma to poprawić bo już raz mu płaciłem czy zmienić mechanika??
a wogóle w czym leży problem...
powtórzę, że przed robieniem przez niego geomterii było wszystko ok... kierownicą mogłem kręcić zarówno w prawo jak i w lewo bez problemu...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 10, 2010 00:15

Mechanik spartolił robotę, lepiej już nie wracaj do niego, co z tego że ma lasery jak pusto w głowie. Chodzi o poprawne ustawienie obu drążków i ich końcówek względem maglownicy, ma być symetryczne, żeby zakres skrętu w obie strony był ten sam. A jeśli kierownica była przestawiona to po poprawnym ustawieniu geometrii będzie krzywo i trzeba ją przełożyć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz sty 10, 2010 00:15

Zapłaciłeś za usługę, nie została wykonana zgodnie z życzeniem, to albo to poprawia albo, zwraca kasę.. I co to za mechanik co nie sprawdził swojej roboty.. Ale cóż to "norma" bo warsztat musi na siebie zarabiać... jak to mówią.. Poproś gościa żeby zrobił, jak być powinno, ale o kasie nic nie mów.. zrobi przejedz się, sprawdź.. jak działa to podziękuj i tyle.. a jak będzie jęczał o kasę to powiedz, że już zapłaciłeś.. i niech Cię w pupę cmoknie..
Niestety pełno takich czarodziei, co ustawiają geometrię w 10 min.. :bajer:
Ale $$$$$ najważniejsze... aha żaden mechanik Ci się nie przyzna, że coś sknocił...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » ndz sty 10, 2010 00:24

italiano_83 pisze:Zapłaciłeś za usługę, nie została wykonana zgodnie z życzeniem, to albo to poprawia albo, zwraca kasę.. I co to za mechanik co nie sprawdził swojej roboty.. Ale cóż to "norma" bo warsztat musi na siebie zarabiać... jak to mówią.. Poproś gościa żeby zrobił, jak być powinno, ale o kasie nic nie mów.. zrobi przejedz się, sprawdź.. jak działa to podziękuj i tyle.. a jak będzie jęczał o kasę to powiedz, że już zapłaciłeś.. i niech Cię w pupę cmoknie..
Niestety pełno takich czarodziei, co ustawiają geometrię w 10 min.. :bajer:
Ale $$$$$ najważniejsze... aha żaden mechanik Ci się nie przyzna, że coś sknocił...
no 10 min tego nie robil, byłem przy tym jak robił i miał problem z ustawieniem kątów, same kąty mu zajęły prawie godzine czasu...

najgorsze jest to, że znajomy mi go polecił :/ a on taka pupa wołowa... no coż dzieki za pomoc, pojade najpierw do niego powiedzieć mu o tym i że ma poprawić, jak nie to mu renome się wyrobi i tyle...

[ Dodano: 13 Sty 2010 11:49 ]
heh problem był inny i dość nietypowy, nasuwa się myśl, że rozwiązanie jest czasem łatwiejsze niż się myśli :) wpadłem na to przypadkowo :) jako że zauważyłem że wcięło mi trochę oleju zaglądałem za wyciekiem, wycieku na szczęście nie było ale za to znalazłem że na drążku do ustawiania zbieżności z prawej strony była źle założona guma, obkręciła się i była wymięta, przy skręcie to ona mi blokowała, oczywiście zrobił mi to mechanik który robił mi geometrie :) przyznał się bez bicia, że jest to jego wina i teraz jest wsio OK :)

Dzięki Paweł Marek i Italiano_83 za podpowiedzi :) oczywiście oboje dostaliście po punkcie na konto ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości