Strona 1 z 2

Klin na kole pasowym.

: czw sty 07, 2010 22:31
autor: gpatryk
Witam otóż mam zerwany klin na kole pasowym, wał vw IV 1.9 tdi 110 km. Chciałbym się dowiedzieć jaki będzie przybliżony koszt naprawy, z góry dzięki za pomoc.

Re: Klin na kole pasowym.

: czw sty 07, 2010 22:33
autor: PinkFloyd
gpatryk pisze:Witam otóż mam zerwany klin na kole pasowym, wał vw IV 1.9 tdi 110 km. Chciałbym się dowiedzieć jaki będzie przybliżony koszt naprawy, z góry dzięki za pomoc.
Wiecej szczegułów - wyrobiony- czy urwany ze silnik stanął, przestawił się rozrząd czy tylko koło pasowe bije?

: czw sty 07, 2010 22:34
autor: Paweł Marek
od kilkudziesięciu do 2000 złotych, jeśli doszło do kolizji

: czw sty 07, 2010 22:35
autor: gpatryk
przestawił się rozrząd, jesli samochód natrafi na punkt odpali.

: czw sty 07, 2010 22:42
autor: Jesionvr6
w mk 4 tdi jest klin na dole?
wydaje mi sie ze jest wyciety wał w jednym miejscu i koło dopasowane do tego i jaak sie patrzy na koło od wewnatrz to jest w kształt litery D

: czw sty 07, 2010 22:42
autor: jeryk10
Skad wiesz ze to klin

: czw sty 07, 2010 22:42
autor: Paweł Marek
Szukaj po forum tym problemie, sa tematy jak naprawić i co się robi żeby się nie powtórzyło. Szukajka na dole

: czw sty 07, 2010 22:44
autor: gpatryk
Wiem, ponieważ było to sprawdzane komputerem u mechanika i przestawia się kąt zapłonu

: czw sty 07, 2010 22:45
autor: Jarowo
gpatryk pisze:przestawił się rozrząd, jesli samochód natrafi na punkt odpali.
Tego nie rozumiem, a może być istotne co gpatryk, miał na myśli

: czw sty 07, 2010 22:48
autor: Jesionvr6
jakby sie rozrzad przestawił to by silnik sie zniszczył wątpie w to co powiedział twoj mechanik

: czw sty 07, 2010 22:51
autor: PinkFloyd
Ja nie spotkałem się z wyrobionym klinem w MK IV w AAZ, 1Y to standard, w MKIII TDI żadkośc ale żeby w MK IV :chytry:

: czw sty 07, 2010 22:54
autor: jeryk10
Powiem Ci ze jeszcze nie spotkalem sie w mk4 ze klin pad poniewarz dolne kolko rozrzadu jest inaczej skostrulowane niz w mk3 tam szybciej klin sie zrywa W mk4 te kolko troche fabryka zmodernizowala zeby sie klin nie zrywal Nie twierdze ze w mk4 nie ma prawa sie klin zerwac ale wiem ze te kola sa mocne

: czw sty 07, 2010 22:55
autor: Jarowo
gpatryk pisze:Wiem, ponieważ było to sprawdzane komputerem u mechanika i przestawia się kąt zapłonu

Mnie to na klin nie wygląda, za to powodów innych całe mnóstwo.

: czw sty 07, 2010 22:57
autor: Jesionvr6
jeryk10 pisze:Powiem Ci ze jeszcze nie spotkalem sie w mk4 ze klin pad poniewarz dolne kolko rozrzadu jest inaczej skostrulowane niz w mk3 tam szybciej klin sie zrywa W mk4 te kolko troche fabryka zmodernizowali zeby sie klin nie zrywal Nie twierdze ze w mk4 nie ma prawa sie klin zerwac ale wiem ze te kola sa mocne
dokładnie jak sruba sie nie urwie lub odkreci to nie ma prawa dojść do rozsynchronizowania koła z wałem korbowym