Klin na kole pasowym.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gpatryk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 19:36
Lokalizacja: Konin

Klin na kole pasowym.

Post autor: gpatryk » czw sty 07, 2010 22:31

Witam otóż mam zerwany klin na kole pasowym, wał vw IV 1.9 tdi 110 km. Chciałbym się dowiedzieć jaki będzie przybliżony koszt naprawy, z góry dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Klin na kole pasowym.

Post autor: PinkFloyd » czw sty 07, 2010 22:33

gpatryk pisze:Witam otóż mam zerwany klin na kole pasowym, wał vw IV 1.9 tdi 110 km. Chciałbym się dowiedzieć jaki będzie przybliżony koszt naprawy, z góry dzięki za pomoc.
Wiecej szczegułów - wyrobiony- czy urwany ze silnik stanął, przestawił się rozrząd czy tylko koło pasowe bije?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 07, 2010 22:34

od kilkudziesięciu do 2000 złotych, jeśli doszło do kolizji


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

gpatryk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 19:36
Lokalizacja: Konin

Post autor: gpatryk » czw sty 07, 2010 22:35

przestawił się rozrząd, jesli samochód natrafi na punkt odpali.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw sty 07, 2010 22:42

w mk 4 tdi jest klin na dole?
wydaje mi sie ze jest wyciety wał w jednym miejscu i koło dopasowane do tego i jaak sie patrzy na koło od wewnatrz to jest w kształt litery D


Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw sty 07, 2010 22:42

Skad wiesz ze to klin



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 07, 2010 22:42

Szukaj po forum tym problemie, sa tematy jak naprawić i co się robi żeby się nie powtórzyło. Szukajka na dole


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

gpatryk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 19:36
Lokalizacja: Konin

Post autor: gpatryk » czw sty 07, 2010 22:44

Wiem, ponieważ było to sprawdzane komputerem u mechanika i przestawia się kąt zapłonu



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw sty 07, 2010 22:45

gpatryk pisze:przestawił się rozrząd, jesli samochód natrafi na punkt odpali.
Tego nie rozumiem, a może być istotne co gpatryk, miał na myśli


JaroW

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw sty 07, 2010 22:48

jakby sie rozrzad przestawił to by silnik sie zniszczył wątpie w to co powiedział twoj mechanik


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw sty 07, 2010 22:51

Ja nie spotkałem się z wyrobionym klinem w MK IV w AAZ, 1Y to standard, w MKIII TDI żadkośc ale żeby w MK IV :chytry:
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 22:51 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw sty 07, 2010 22:54

Powiem Ci ze jeszcze nie spotkalem sie w mk4 ze klin pad poniewarz dolne kolko rozrzadu jest inaczej skostrulowane niz w mk3 tam szybciej klin sie zrywa W mk4 te kolko troche fabryka zmodernizowala zeby sie klin nie zrywal Nie twierdze ze w mk4 nie ma prawa sie klin zerwac ale wiem ze te kola sa mocne
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 22:56 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw sty 07, 2010 22:55

gpatryk pisze:Wiem, ponieważ było to sprawdzane komputerem u mechanika i przestawia się kąt zapłonu

Mnie to na klin nie wygląda, za to powodów innych całe mnóstwo.


JaroW

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw sty 07, 2010 22:57

jeryk10 pisze:Powiem Ci ze jeszcze nie spotkalem sie w mk4 ze klin pad poniewarz dolne kolko rozrzadu jest inaczej skostrulowane niz w mk3 tam szybciej klin sie zrywa W mk4 te kolko troche fabryka zmodernizowali zeby sie klin nie zrywal Nie twierdze ze w mk4 nie ma prawa sie klin zerwac ale wiem ze te kola sa mocne
dokładnie jak sruba sie nie urwie lub odkreci to nie ma prawa dojść do rozsynchronizowania koła z wałem korbowym


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 272 gości