swap z 1.8 RP na 2.0 8v 2E
: czw sty 07, 2010 19:45
co trzeba zrobic i przerobic??? i drugie pytanie czy jest mozliwos pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e bedzie to chodzic i czy nie straci przez to mocy ???
Nie wiem o co ci chodzi z tym jednopunktem, 2E to wtrysk wielopunktowy.bobstyle pisze: czy jest mozliwość pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e
jak zostawie jednopunkt to nie trzeba przerabiac elektryki jak zostanie wielopunkt to trzeba przerobic instalacje 2h ma 98 a 2e 115Utul pisze:Witam
Nie wiem o co ci chodzi z tym jednopunktem, 2E to wtrysk wielopunktowy.bobstyle pisze: czy jest mozliwość pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e
Najlepiej jak byś wrzucił ten silnik razem ze skrzynią. Co do elektryki to wydaje mi się że może zostać stara, bo oba silniki są na Digifancie.
Dlaczego chcesz włożyć 2E, to tylko 3 kuce więcej od starego?
Pozdro
jak zostawie jednopunkt to nie trzeba przerabiac elektryki jak zostanie wielopunkt to trzeba przerobic instalacje 2h ma 98 a 2e 115[/quote]jeson pisze:
mk1 cabrio z 91 rokujeson pisze:w czym jest ten silnik?
nie widziałem jeszcze 2H na jednopunkcie moze masz jakieś foty?
masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska a co lepsze okazało sie ze to RPjeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
bobstyle pisze:masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska a co lepsze okazało sie ze to RPjeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
jeson pisze:bobstyle pisze:masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska a co lepsze okazało sie ze to RPjeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
no to juz sobie nie zrobisz tak łatwo na 2E