Strona 1 z 1

swap z 1.8 RP na 2.0 8v 2E

: czw sty 07, 2010 19:45
autor: bobstyle
co trzeba zrobic i przerobic??? i drugie pytanie czy jest mozliwos pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e bedzie to chodzic i czy nie straci przez to mocy ???

Re: swap z 1.8 2H na 2.0 8v 2E

: czw sty 07, 2010 20:16
autor: Utul
Witam
bobstyle pisze: czy jest mozliwość pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e
Nie wiem o co ci chodzi z tym jednopunktem, 2E to wtrysk wielopunktowy.
Najlepiej jak byś wrzucił ten silnik razem ze skrzynią. Co do elektryki to wydaje mi się że może zostać stara, bo oba silniki są na Digifancie.
Dlaczego chcesz włożyć 2E, to tylko 3 kuce więcej od starego?

Pozdro

: czw sty 07, 2010 20:29
autor: Jesionvr6
nie podejdzie 2E bo jest inny kolektor ssący, no chyba ze kompletny 2E ale to jest już rzezba

Re: swap z 1.8 2H na 2.0 8v 2E

: czw sty 07, 2010 20:34
autor: bobstyle
Utul pisze:Witam
bobstyle pisze: czy jest mozliwość pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e
Nie wiem o co ci chodzi z tym jednopunktem, 2E to wtrysk wielopunktowy.
Najlepiej jak byś wrzucił ten silnik razem ze skrzynią. Co do elektryki to wydaje mi się że może zostać stara, bo oba silniki są na Digifancie.
Dlaczego chcesz włożyć 2E, to tylko 3 kuce więcej od starego?

Pozdro
jak zostawie jednopunkt to nie trzeba przerabiac elektryki jak zostanie wielopunkt to trzeba przerobic instalacje 2h ma 98 a 2e 115

Re: swap z 1.8 2H na 2.0 8v 2E

: czw sty 07, 2010 20:57
autor: Jesionvr6
[/quote]

jak zostawie jednopunkt to nie trzeba przerabiac elektryki jak zostanie wielopunkt to trzeba przerobic instalacje 2h ma 98 a 2e 115[/quote]


jeden i drugi jest wielopunktem typu digifant i to jest do przerobienia ale ten 2E musi być kompletny i na tym twoim kompie nie bedzie miał tych raczej 115 ps

Re: swap z 1.8 2H na 2.0 8v 2E

: czw sty 07, 2010 21:02
autor: bobstyle
jeson pisze:
jak zostawie jednopunkt to nie trzeba przerabiac elektryki jak zostanie wielopunkt to trzeba przerobic instalacje 2h ma 98 a 2e 115[/quote]


jeden i drugi jest wielopunktem typu digifant i to jest do przerobienia ale ten 2E musi być kompletny i na tym twoim kompie nie bedzie miał tych raczej 115 ps[/quote]

2h jest na jednopunkcie

: czw sty 07, 2010 21:15
autor: Jesionvr6
w czym jest ten silnik?
nie widziałem jeszcze 2H na jednopunkcie moze masz jakieś foty?

: czw sty 07, 2010 21:18
autor: bobstyle
jeson pisze:w czym jest ten silnik?
nie widziałem jeszcze 2H na jednopunkcie moze masz jakieś foty?
mk1 cabrio z 91 roku

: czw sty 07, 2010 21:29
autor: Jesionvr6
to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group

: czw sty 07, 2010 21:34
autor: bobstyle
jeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska :grrr: a co lepsze okazało sie ze to RP :grrr:

: czw sty 07, 2010 21:48
autor: Jesionvr6
bobstyle pisze:
jeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska :grrr: a co lepsze okazało sie ze to RP :grrr:

no to juz sobie nie zrobisz tak łatwo na 2E

: czw sty 07, 2010 21:51
autor: bobstyle
jeson pisze:
bobstyle pisze:
jeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska :grrr: a co lepsze okazało sie ze to RP :grrr:

no to juz sobie nie zrobisz tak łatwo na 2E

to zostaje elektyrka do przerobienia tak??? i rzezba z kolektorem wydechowym ???