wysokie obroty i duze spalanie 1.8RP pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

k(vw)achu18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt maja 06, 2008 23:11
Lokalizacja: koluszki
Kontakt:

wysokie obroty i duze spalanie 1.8RP pomocy

Post autor: k(vw)achu18 » śr sty 06, 2010 23:14

witam kupiłem golfa z silnikiem 1.8RP benza i lpg . na lpg chodził wmaire normalnie spalanie 10-12 litrów obroty ok . na beznyie natomiast wogole nie chodził wymieniłem pompe paliwa i filtr paliwa i nci dalej to samo przerywal i szarpał . potem wymieniłem cały wtrysk od auta któe nie jezdziło na gazie i silnik ozył . chodzi jak pocisk tyle ze po zapaleniu cały czas trzyam 2 tys obrotów i plai 15 litrów benzyny przy spokojnej jezdzie:( wie ktos co mzoe byc tego przyczyna???? prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr sty 06, 2010 23:23

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70969 Przeczytaj .... powinno Ci nieco rozjaśnić sprawę kolego.

Podpowiem - silniczek krokowy - albo Sonda Lambda do sprawdzenia u Ciebie .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Brave
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 10:14
Lokalizacja: Piekary Sl

Post autor: Brave » śr sty 06, 2010 23:29

byc moze jest zle ustawiony TPS



k(vw)achu18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt maja 06, 2008 23:11
Lokalizacja: koluszki
Kontakt:

Post autor: k(vw)achu18 » śr sty 06, 2010 23:31

krokowy zmieniany . sonda jest jendo przewodowa. jaka najlepiej kupic???? co to jest to TPS????


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=301076][b]MÓJ F&I[/b][/url]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw sty 07, 2010 00:17

Brave pisze:byc moze jest zle ustawiony TPS
Cytuję kolegę Homsky :pub: Żeby sprawdzic ustawienie TPSu najpierw muszi całkowicie zamknąc przepustnicę, żaby to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5

Na koniec jeszcze zresetuj ECU - odłacz klemy od akumulatora na chwilke.

Tu o tym temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=882609
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 00:18 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 329 gości