wysokie obroty i duze spalanie 1.8RP pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 23:11
- Lokalizacja: koluszki
- Kontakt:
wysokie obroty i duze spalanie 1.8RP pomocy
witam kupiłem golfa z silnikiem 1.8RP benza i lpg . na lpg chodził wmaire normalnie spalanie 10-12 litrów obroty ok . na beznyie natomiast wogole nie chodził wymieniłem pompe paliwa i filtr paliwa i nci dalej to samo przerywal i szarpał . potem wymieniłem cały wtrysk od auta któe nie jezdziło na gazie i silnik ozył . chodzi jak pocisk tyle ze po zapaleniu cały czas trzyam 2 tys obrotów i plai 15 litrów benzyny przy spokojnej jezdzie:( wie ktos co mzoe byc tego przyczyna???? prosze o pomoc
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70969 Przeczytaj .... powinno Ci nieco rozjaśnić sprawę kolego.
Podpowiem - silniczek krokowy - albo Sonda Lambda do sprawdzenia u Ciebie .
Podpowiem - silniczek krokowy - albo Sonda Lambda do sprawdzenia u Ciebie .
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 23:11
- Lokalizacja: koluszki
- Kontakt:
Cytuję kolegę Homsky Żeby sprawdzic ustawienie TPSu najpierw muszi całkowicie zamknąc przepustnicę, żaby to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5VBrave pisze:byc moze jest zle ustawiony TPS
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5
Na koniec jeszcze zresetuj ECU - odłacz klemy od akumulatora na chwilke.
Tu o tym temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=882609
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 00:18 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 329 gości