wymiana filtra pyłków

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kriszielony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

wymiana filtra pyłków

Post autor: kriszielony » śr sty 06, 2010 22:33

Witam,


Od jakiegoś czasu trochę mi szyby zaczęły nadmiernie parować a przy mrozie marzą w środku więc pomyślałem sobie że wymienię filtr pyłków , wiem już gdzie kupić la nie wiem jak go wymienić , może ktoś podpowiedzieć , mam golfa mk 4


pozdrawiam

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr sty 06, 2010 22:42

otwierasz maskę, z lewej strony stojąc przodem do auta (strona pasażera) w podszybiu jest filtr. Zdejmujesz uszczelkę (tylko na potrzebnym odcinku) która idzie przez całe podszybie, odkręcasz cztery śrubki krzyżakowe, zdejmujesz osłonę i wymieniasz filtr. Składasz w odwrotnej kolejności i tyle :bigok:



kriszielony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kriszielony » śr sty 06, 2010 22:52

Qto pisze:otwierasz maskę, z lewej strony stojąc przodem do auta (strona pasażera) w podszybiu jest filtr. Zdejmujesz uszczelkę (tylko na potrzebnym odcinku) która idzie przez całe podszybie, odkręcasz cztery śrubki krzyżakowe, zdejmujesz osłonę i wymieniasz filtr. Składasz w odwrotnej kolejności i tyle :bigok:
:) wielkie dzięki za pomoc,

pozdrawiam


pozdrawiam

Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » śr sty 06, 2010 22:53

co do subek to są torxy a nie krzyżaki

i nie krec śruboketem bo zniszczysz musisz miec odpowiednie klucze własnie torxy

sama wymiana to pikus,



pavulon78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pavulon78 » śr sty 06, 2010 23:11

wladek78 pisze:co do subek to są torxy a nie krzyżaki

i nie krec śruboketem bo zniszczysz musisz miec odpowiednie klucze własnie torxy

sama wymiana to pikus,
U mnie są krzyżaki. Auto z listopada 2001 r. Odkręcałem zwykłym wkrętakiem jaki był w komplecie z narzędziami w standardzie.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw sty 07, 2010 03:11

pavulon78 pisze:U mnie są krzyżaki.
u mnie też...



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw sty 07, 2010 03:35

U mnie torx'y, poza tym kolega chyba nie jest głupi jak zobaczy że to nie krzyżak to użyje torx'a :bigok:



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw sty 07, 2010 08:16

zapomnieliście dodać, że trzeba uważać przy wkładaniu tego plastiku na swoje miejsce bo w łatwy sposób można połamać tylną ściankę a wtedy woda będzie się lała do filtra kabinowego a wtedy bedzie mokro postronie pasażera (miałem pęknięty ten plastik no i wilgotne chodniki po stronie pasażera - plastik w aso ok 35 zeta)


[b]148KM/326Nm[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 301 gości