Wymiana plynu i po pewnym czasie wyciek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pele233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:20
Lokalizacja: OZORKÓW
Kontakt:

Wymiana plynu i po pewnym czasie wyciek

Post autor: Pele233 » śr sty 06, 2010 17:49

Witam was drodzy koledzy jakis tydzien temu wymienilem u siebie termostat i caly plyn chlodniczy dzis jak wracalem z pracy zapalila mi sie kontrolka ze jest malo plynu dolalem go ale dojechalem do domu a tu kapie znalazlem wyciek ale niewiem czy do tego sie zabierac mam silnik AJM 115KM wyciek jest z prawej strony glowicy a tam do niej jest przykrecony taki rozgaleznik gdzie wchodzi czujnik temperatury tam ale to nie z niego leci tylko z tego rozgaleznika co jest przykrecony do glowicy co mam robic mozna to samemu zrobic.Pomozcie moze mial ktos taki klopot.W ukladzie pokazuje sie jakies cisnienie ale weze da sie nacisnac gdy odkrecam korek od zbioerniczka to wylatuje powietrze tak bylo przed tym wyciekiem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sty 06, 2010 17:54

sam zrobisz , odkręcasz trójnik od głowicy , dwie śruby , wszystko ładnie wycierasz i zakręcasz równomiernie z nowym oringiem , masz go na rysunku nr. 5



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr sty 06, 2010 17:54

między tym rozgałęźnikiem a głowicą jest uszczelka o ring może to z niego cieknie, nie wiem jak to jest ajm ale w alh jest oring a w ten rozgałeźnik wkręcone są świece podgrzewające płyn chłodniczy.. Przykręcony jest na dwie śruby na klucz 10 ..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sty 06, 2010 17:55

tylko uważaj , śruby czasem się zapiekają w aluminium głowicy , łatwo ukręcić



Awatar użytkownika
Pele233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:20
Lokalizacja: OZORKÓW
Kontakt:

pop

Post autor: Pele233 » śr sty 06, 2010 19:31

A koledzy tworzy wam sie jakies podcisnienie w ukladzie jakie macie weze ja mam od prawej cieply a u dolu jesc zimny



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 328 gości