Na zimnym silniku bardzo ciezko go odpalić, długo kreci i trzeba wciskac gaz w podłoge żeby w ogóle odpalił, poźniej trzeba trzymać przez jakis na gazie dopóki sie nie rozgrzeje bo inaczej na wolnych obrotach gaśnie. Silnik 1.8rp.
Doszedłem do wniosku że silnik jest zalewany dużą iloscia benzyny której nie może spalić. Problem jest sonda lambda lub silnik krokowy bo słyszałem że jak on padnie to komputer wariuje. pomoże ktos? jak najlepiej zdiagnozować problem?
Problemy na zimnym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy na zimnym silniku
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 00:22 przez delorian, łącznie zmieniany 1 raz.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Standardowo sprawdź czujnik temperatury, ten niebieski
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 309 gości