Problemy na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

delorian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 28, 2009 00:07
Lokalizacja: ...

Problemy na zimnym silniku

Post autor: delorian » śr sty 06, 2010 15:41

Na zimnym silniku bardzo ciezko go odpalić, długo kreci i trzeba wciskac gaz w podłoge żeby w ogóle odpalił, poźniej trzeba trzymać przez jakis na gazie dopóki sie nie rozgrzeje bo inaczej na wolnych obrotach gaśnie. Silnik 1.8rp.
Doszedłem do wniosku że silnik jest zalewany dużą iloscia benzyny której nie może spalić. Problem jest sonda lambda lub silnik krokowy bo słyszałem że jak on padnie to komputer wariuje. pomoże ktos? jak najlepiej zdiagnozować problem?
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 00:22 przez delorian, łącznie zmieniany 1 raz.



kj110571
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt paź 26, 2007 14:09
Lokalizacja: Lubaczów- PODKARPACIE

Post autor: kj110571 » śr sty 06, 2010 16:44

jaki gaźnik bo jak pierburg 2e2 to siłownik ssania do sprawdzenia lub naprawy



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr sty 06, 2010 18:03

Standardowo sprawdź czujnik temperatury, ten niebieski


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

delorian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 28, 2009 00:07
Lokalizacja: ...

Post autor: delorian » czw sty 07, 2010 00:22

edytowałem pierwszy post i dokładniej opisałem problem. prosze o pomoc.... :crazy:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 309 gości