Strona 1 z 2

złe wskazanie poziomu paliwa :/

: śr sty 06, 2010 15:38
autor: ...OSA...
zna ktos skuteczny sposób na ten problem? juz dwa razy poprawiałem śrubki i przeglądałem tasme z tylu licznika i wszystko wyglada ok a mimo to wskażnik paliwa jest cały czas na max i zaczyna spadac dopiero po 200 km, a od nie dawna nawet wskaznik tem. podchodzi tylko do pierwszej kreski i koniec a tem. jest dobra. co jest nie tak i jak to naprawic??? przegladałem podobne tematy ale nie znalazłem skutecznego rozwiazania. pozdrawiam

: śr sty 06, 2010 15:54
autor: kapitan bomba
mialem podobna przypadlosc tylko ze w mk4, elektryk mi to zrobil.. byl jakis problem za licznikiem, ktos tam juz cos kiedys grzebal..podorabiane masy itd..skonczylo sie dorabianiem nowych wiazek od plywaka i czujnika temp

: śr sty 06, 2010 15:59
autor: ...OSA...
kapitan bomba, tyle ze u mnie jest wszystko w seri i nic nie bylo dorabiane bo wskaznik tem. chodzil normalnioe i nagle przestal dobrze pokzywaca paliwo juz od dawna zle pokazuje i nie moge sobie z tym dac rady.

: śr sty 06, 2010 16:28
autor: Damian3942
starość nie radość. jak masz LPG to raczej norma dla wskaźników :) ja też tak miałem ze było ok a potem...

: śr sty 06, 2010 16:48
autor: ...OSA...
Damian3942, nie mam lpg. a licznik jakos bardzo wysluzony nie jest. moj kumpel ma 3 lata starsza jette i przebieg 100k wiekszy a licznik smiga idealnie.

: śr sty 06, 2010 17:19
autor: Paweł NPI
Damian3942 pisze:jak masz LPG to raczej norma dla wskaźników
Co ma piernik do wiatraka. To tak jak by przez przetarte siedzenia więcej paliwa spalał :D
...OSA... pisze: moj kumpel ma 3 lata starsza jette i przebieg 100k wiekszy a licznik smiga idealnie.
kolego nie ma rzeczy wiecznych i nie ma zasady.
Jak możesz skądś podpiąć na chwię inny licznik i sprawdzić czy jest inne wskazanie to tak zrób.
A po ilu kilometrach wcześniej wskazówka opadała?? Mówisz o opadaniu po zatankowaniu na max? Bo u mnie też chyba ze 200km musze zrobić żeby wskazówka zaczynała schodzić.
...OSA... pisze:od nie dawna nawet wskaznik tem. podchodzi tylko do pierwszej kreski i koniec
takie coś wskazywało by na termostat,

: śr sty 06, 2010 17:33
autor: ...OSA...
palen, termostat nowy specjalnie wymienialem i okazalo sie ze to wskaznik bo dalej to samo a co do paliwa to robie 200 km i zaczyna spadac a koniec paliwa jest 1mm za rezerwa do rezerwy nie dochodzi bo juz jest pusty i nie jedzie. a co do podpinania licznika to jest problem bo nie mam od kogo pozyczyc niestety.

: śr sty 06, 2010 17:37
autor: bicker83
nie wiem jak to sie ma do MK2 ale ja w Polo 6N mialem zepsuty plywak i po wymianie bylo OK.
POZDRO

: śr sty 06, 2010 17:56
autor: Paweł NPI
...OSA..., a sprawdzany był termostat przed włożeniem? Czasem tak bywa że nówka sztuka jest juz fabrycznie niesprawny. Jesli na 100% jest ok to jeszcze może być złe wskazanie od czujnika temperatury.

: śr sty 06, 2010 17:58
autor: bicker83
palen pisze:...OSA..., a sprawdzany był termostat przed włożeniem? Czasem tak bywa że nówka sztuka jest juz fabrycznie niesprawny. Jesli na 100% jest ok to jeszcze może być złe wskazanie od czujnika temperatury.
tutaj jest mowa o zlym wskazaniu poziomu paliwa a nie temperatury :helm:

: śr sty 06, 2010 18:05
autor: ...OSA...
bicker83, no nie do konca bo wskaznik tem. tez odmowił współpracy, ale bardziej zalezy mi na tym paliwie a tem. wyjdzie przy okazji naprawy wskaznika paliwa bo z tego co czytalem to te wskazniki razem współpracuja czy cos takiego.


ps. teraz mi sie przypomnialo jeszcze ze wentylator sie wlancza jak tem. jest za pierwsza kreską. wczesniej normalnie dolny waz jest zimny i dopiero przy dochodzeniu do pierwszej kreski zaczyna sie nagrzewac czyli otwiera sie termostat wiec to musi byc ok.

: czw sty 07, 2010 00:27
autor: Johnatan
Witam ja też mam problem z paliwem. Poprostu, pierwsze co mnie denerwuje to to powolne ładowanie... oki jest mało benzyny, początek rezerwy.. rusze, przejadne 3-4km i wskaźnik załaduje sie troszke bardziej... przejade 10km i już spada.. z tego co widze na wskaźniku mój mk2 1.3 gaźnik 4biegi przepala zimą 10litrów!! tu mi koledzy mówili na forum że to normalne spalanie... Normalnie w głowie mi sie nie mieści że 10litrów! przykładowo: Raz mi tak poszedł w dół wskaźnik że zajeźdzałem na stacje i tankowałem za tyle ile miałem przy sobie 20zł około 4,5litra zrobiłem na tym tylko 35km ! Coś tak czuje że gdy wkręci sie na obroty i zacznie alternator ładować to wskazówka podchodzi jakby do góry.. czy to ma jakieś znaczenie? zastanawiałem sie na podłaczeniu wskaźnika na stałe.. jak np we fordzie escorcie.. Prosze o pomoc, mile widziana rozmowa na GG.

: czw sty 07, 2010 04:11
autor: Damian3942
Johnatan, zamotałeś to strasznie... zwłaszcza końcówka... alternator ci nie ładuje? nie wiem co masz ale u mnie od momentu zapalenia podaje napięcie.... a co do spalania tj. mały silnik potrzebuję więcej paliwa zeby zrobić to samo co np taki 1,6 czy 1,8 przy mniejszym gazie czyli spalanie masz normalne. jeżeli uważasz że masz złe wskazania to może sprawdz sobie napięcie podawane na wskaźniki (na forum gdzieś to pisze jak) :helm:

ps. masz na gaźniku i dla tego może ci tyle palić to nie jest wtrysk... możesz jeszcze sprawdzic ustawienia gaźnika bo może byc rozregulowany a i jeszcze jedno::

benzyna zmienia swoją objętość w różnych temperaturach :helm: nalejcie w cieplym pomieszczeniu benzynki do kanisterka np po płynie do spryskiwaczy i zostawcie go na polu :bajer:

: czw sty 07, 2010 11:13
autor: guti
Damian3942 pisze:starość nie radość. jak masz LPG to raczej norma dla wskaźników :) ja też tak miałem ze było ok a potem...
tyyy , a co ma LPG do wskazywania bnzyny ?? no wez.. nie rób kabaretu.


Johnatan, sprawdz ladowanie. skoro mowisz,ze po przygazowaniu wskazówka zwawiej leci w góre... jak mi padło ładowanie , to temp spadała na desce, mimo , ze na pewno temp była ok :)
co do wskazan wskazników paliwa. to mozna pokombiniwac z pływakiem.. ale te nasze wskazniki.. hmm , powiedzenie "małodokładne" to jest na wyrost , baaardzo na wyrost :)