złe wskazanie poziomu paliwa :/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ...OSA...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:04
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
złe wskazanie poziomu paliwa :/
zna ktos skuteczny sposób na ten problem? juz dwa razy poprawiałem śrubki i przeglądałem tasme z tylu licznika i wszystko wyglada ok a mimo to wskażnik paliwa jest cały czas na max i zaczyna spadac dopiero po 200 km, a od nie dawna nawet wskaznik tem. podchodzi tylko do pierwszej kreski i koniec a tem. jest dobra. co jest nie tak i jak to naprawic??? przegladałem podobne tematy ale nie znalazłem skutecznego rozwiazania. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 15:43 przez ...OSA..., łącznie zmieniany 2 razy.
- kapitan bomba
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:32
- Lokalizacja: małopolska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Co ma piernik do wiatraka. To tak jak by przez przetarte siedzenia więcej paliwa spalałDamian3942 pisze:jak masz LPG to raczej norma dla wskaźników
kolego nie ma rzeczy wiecznych i nie ma zasady....OSA... pisze: moj kumpel ma 3 lata starsza jette i przebieg 100k wiekszy a licznik smiga idealnie.
Jak możesz skądś podpiąć na chwię inny licznik i sprawdzić czy jest inne wskazanie to tak zrób.
A po ilu kilometrach wcześniej wskazówka opadała?? Mówisz o opadaniu po zatankowaniu na max? Bo u mnie też chyba ze 200km musze zrobić żeby wskazówka zaczynała schodzić.
takie coś wskazywało by na termostat,...OSA... pisze:od nie dawna nawet wskaznik tem. podchodzi tylko do pierwszej kreski i koniec
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- ...OSA...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:04
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
palen, termostat nowy specjalnie wymienialem i okazalo sie ze to wskaznik bo dalej to samo a co do paliwa to robie 200 km i zaczyna spadac a koniec paliwa jest 1mm za rezerwa do rezerwy nie dochodzi bo juz jest pusty i nie jedzie. a co do podpinania licznika to jest problem bo nie mam od kogo pozyczyc niestety.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
...OSA..., a sprawdzany był termostat przed włożeniem? Czasem tak bywa że nówka sztuka jest juz fabrycznie niesprawny. Jesli na 100% jest ok to jeszcze może być złe wskazanie od czujnika temperatury.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
tutaj jest mowa o zlym wskazaniu poziomu paliwa a nie temperaturypalen pisze:...OSA..., a sprawdzany był termostat przed włożeniem? Czasem tak bywa że nówka sztuka jest juz fabrycznie niesprawny. Jesli na 100% jest ok to jeszcze może być złe wskazanie od czujnika temperatury.
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
- ...OSA...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 692
- Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:04
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
bicker83, no nie do konca bo wskaznik tem. tez odmowił współpracy, ale bardziej zalezy mi na tym paliwie a tem. wyjdzie przy okazji naprawy wskaznika paliwa bo z tego co czytalem to te wskazniki razem współpracuja czy cos takiego.
ps. teraz mi sie przypomnialo jeszcze ze wentylator sie wlancza jak tem. jest za pierwsza kreską. wczesniej normalnie dolny waz jest zimny i dopiero przy dochodzeniu do pierwszej kreski zaczyna sie nagrzewac czyli otwiera sie termostat wiec to musi byc ok.
ps. teraz mi sie przypomnialo jeszcze ze wentylator sie wlancza jak tem. jest za pierwsza kreską. wczesniej normalnie dolny waz jest zimny i dopiero przy dochodzeniu do pierwszej kreski zaczyna sie nagrzewac czyli otwiera sie termostat wiec to musi byc ok.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 18:07 przez ...OSA..., łącznie zmieniany 2 razy.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Witam ja też mam problem z paliwem. Poprostu, pierwsze co mnie denerwuje to to powolne ładowanie... oki jest mało benzyny, początek rezerwy.. rusze, przejadne 3-4km i wskaźnik załaduje sie troszke bardziej... przejade 10km i już spada.. z tego co widze na wskaźniku mój mk2 1.3 gaźnik 4biegi przepala zimą 10litrów!! tu mi koledzy mówili na forum że to normalne spalanie... Normalnie w głowie mi sie nie mieści że 10litrów! przykładowo: Raz mi tak poszedł w dół wskaźnik że zajeźdzałem na stacje i tankowałem za tyle ile miałem przy sobie 20zł około 4,5litra zrobiłem na tym tylko 35km ! Coś tak czuje że gdy wkręci sie na obroty i zacznie alternator ładować to wskazówka podchodzi jakby do góry.. czy to ma jakieś znaczenie? zastanawiałem sie na podłaczeniu wskaźnika na stałe.. jak np we fordzie escorcie.. Prosze o pomoc, mile widziana rozmowa na GG.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Johnatan, zamotałeś to strasznie... zwłaszcza końcówka... alternator ci nie ładuje? nie wiem co masz ale u mnie od momentu zapalenia podaje napięcie.... a co do spalania tj. mały silnik potrzebuję więcej paliwa zeby zrobić to samo co np taki 1,6 czy 1,8 przy mniejszym gazie czyli spalanie masz normalne. jeżeli uważasz że masz złe wskazania to może sprawdz sobie napięcie podawane na wskaźniki (na forum gdzieś to pisze jak)
ps. masz na gaźniku i dla tego może ci tyle palić to nie jest wtrysk... możesz jeszcze sprawdzic ustawienia gaźnika bo może byc rozregulowany a i jeszcze jedno::
benzyna zmienia swoją objętość w różnych temperaturach nalejcie w cieplym pomieszczeniu benzynki do kanisterka np po płynie do spryskiwaczy i zostawcie go na polu
ps. masz na gaźniku i dla tego może ci tyle palić to nie jest wtrysk... możesz jeszcze sprawdzic ustawienia gaźnika bo może byc rozregulowany a i jeszcze jedno::
benzyna zmienia swoją objętość w różnych temperaturach nalejcie w cieplym pomieszczeniu benzynki do kanisterka np po płynie do spryskiwaczy i zostawcie go na polu
passat b5 115KM AZM 2003r
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tyyy , a co ma LPG do wskazywania bnzyny ?? no wez.. nie rób kabaretu.Damian3942 pisze:starość nie radość. jak masz LPG to raczej norma dla wskaźników ja też tak miałem ze było ok a potem...
Johnatan, sprawdz ladowanie. skoro mowisz,ze po przygazowaniu wskazówka zwawiej leci w góre... jak mi padło ładowanie , to temp spadała na desce, mimo , ze na pewno temp była ok
co do wskazan wskazników paliwa. to mozna pokombiniwac z pływakiem.. ale te nasze wskazniki.. hmm , powiedzenie "małodokładne" to jest na wyrost , baaardzo na wyrost
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 101 gości