Gaśnie zaraz po próbie odpalenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pako.tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 08, 2007 20:06
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontakt:

Gaśnie zaraz po próbie odpalenia

Post autor: pako.tomasz » śr sty 06, 2010 02:12

Witam! Dziś wieczór po przekręceniu kluczyka w stacyje wszystkie "potrzebne" kontroli się zapaliły, silnik zaczął jakgdyby zapalać, obroty normalnie zaczęły wzrastać jak przy odpalaniu, ale po "puszczeniu" kluczyka silnik gasnął. Próbowalem kilka razy odpalić, ale zawsze to samo. Przygazowywanie też nie pomagało. Juz kiedyś mi się to zdarzyło, ale przy kolejnej próbie odpalenia się jakoś udało, tym razem nic. Akumlator naładowalem 2 tygodni temu, kostkę stacyjki wymienilem ok 3 miesięcy temu i nie mam pojęcia co to może być. Czyżby rozrusznik albo alternator? A może coś z paskiem klinowym? Pomóżcie!


TH

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » śr sty 06, 2010 03:41

sama benzyna czy z gazem? po rozgrzaniu to samo się dzieje?


passat b5 115KM AZM 2003r

pako.tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 08, 2007 20:06
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontakt:

Post autor: pako.tomasz » śr sty 06, 2010 03:59

Sama benzyna. Kiedyś mi to się też zdażylo po przejechaniu ok 4km i ponownej probie odpalenia.


TH

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr sty 06, 2010 05:48

Może to być sprawka alarmu: uszkodzenie lub "puszczone" luty na wmontowanym w jego środku przekaźniku.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » śr sty 06, 2010 11:58

imobilizer odlacza pompke .. po czym po prostu wiecej paliwa nie dostaje i gasnie :grin: moim zdaniem szukaj problemu w imo, ewentualnie samej pompce paliwa..
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 11:59 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr sty 06, 2010 12:08

Vii pisze:imobilizer
też stawiam na immo...jest tam takowy, który to rok Golfa ??



Awatar użytkownika
macbu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Kontakt:

gasnie

Post autor: macbu » śr sty 06, 2010 12:45

odłącz na chwile czujnik temp. cieczy chłodzącej ten co daje impuls na wskaznik ( chyba znajduje sie na krućcu) i spróbuj odpalic... jak bedzie chodzil top czujnik do wymiany... mialem podobne objawy ale nie mam immo... po wymianie czujnika pomoglo....

taka tam wstawka moze sie przyda...


Macbu

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 06, 2010 13:09

pako.tomasz, gasną kontrolki jak odpuszczasz kluczyk ? jeśli tak bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie stacyjki - porady na forum jak zmienić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pako.tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 08, 2007 20:06
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontakt:

Post autor: pako.tomasz » śr sty 06, 2010 20:01

Jestem całkowitym laikiem z elektromechaniki samochodowej, więc jeśli można to prosiłbym coś jaśniej na temat immo? Co dokładnie mam zrobić, co sprawdzić itp.? Golf jest z 95r.


TH

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr sty 06, 2010 20:34

W tym wypadku obawiam się, że rola Kolegi zakończy się na dojechaniu do elektryka. Sprawdzić immobiliser lub alarm można posiadając przyrządy i wiedzę nieco jednak większą niż "zwykły śmiertelnik".
Można podłączyć samochód pod komputer (VAG) by pokazał ewentualne błędy, coś by się wiedziało.
I jeszcze taka dość obcesowa próba: gdy nie zapala - należy dość stanowczo uderzyć dłonią w deskę rozdzielczą w rejonie zegarów, gdy przyczyną są popuszczone lutowania w alarmie lub immobiliserze, może to pomóc. Potem trzeba u elektryka to polutować.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 20:43 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.



greg

Post autor: greg » śr sty 06, 2010 20:40

zanim zaczniesz grzebać w elektryce - złap za podstawkę wtrysku i sprawdź czy nie rusza się - bo możliwe że łapie lewe powietrze i dlatego gaśnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości