Strona 1 z 1

3 błędy pojawiające się po każdym kasowaniu. Co oznaczają??

: wt sty 05, 2010 17:26
autor: Fucker
16518 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)


Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115

16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście
Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuj

Te błędy wyżej wyskakują ponownie po ich skasowaniu.


Jeszcze był błąd z sondą. Brak zakresu czy jakoś tak. To jak błąd znowu się pojawi to sonda do wymiany?? Doadam, że w tym samochodzie falują obroty i jest słabe.


Proszę Was o radę, bo w benzyniakach jestem ciemny. Co ewentualnie trzeba zrobić, co wymienić itd.

Re: 3 błędy pojawiające się po każdym kasowaniu. Co oznaczaj

: wt sty 05, 2010 18:11
autor: agrala
Wyglada jakby lambda nie dawala sygnalu - trzeba sprawdzic polaczenie ze sterownikiem silika, zmerzyc napiecie jakie jest na lambdzie
Uszkodzony elektrozawor N80, zasniedziala wtyczka lub przerwany przewod
Jezeli chodzi o przeplywomierz to trzeba sprawdzic czy dochodzi zasilanie, jakie podaje wartosci i polaczenie z ECU, mozliwe ze trzeba bedzie wyczyscic - auto moze byc slabsze przy uszkodzonym przeplywomierzu

: wt sty 05, 2010 18:59
autor: Fucker
agrala pisze:trzeba sprawdzic polaczenie ze sterownikiem silika
Na jakiej zasadzie to sprawdzić ??

agrala pisze:zmerzyc napiecie jakie jest na lambdzie
Jak i gdzie się wpiąć z miernikiem ??

agrala pisze:elektrozawor N80
Gdzie się znajduje ten zawór ??


Sory za tyle pytań, ale jak by to był TDI to bym szybciej wiedział co i jak.

: wt sty 05, 2010 19:04
autor: Paweł Marek
zdaje mi się przepływomierz padł, może zapytaj jeszcze wyżej na dziale diagnostycznym

: wt sty 05, 2010 19:10
autor: Fucker
Paweł Marek pisze:zdaje mi się przepływomierz padł, może zapytaj jeszcze wyżej na dziale diagnostycznym

Przepływka by mogła wywalać tyle błędów ?? Co w tym przypadku najlepiej zrobić?? Żeby po daremnie nie kupić przepływomierza.

: wt sty 05, 2010 19:18
autor: Paweł Marek
nie wszystkie. Ale sonda stoi bo cały czas za uboga mieszanka oraz to
Fucker pisze:16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście
. Reszta to pewnie te zawory lub ich kable masowe padły. Pytaj na dziale diagnostycznym albo diesla wyżej. Moge przenieść albo załóż tam temat a ten się potem skasuje.

: wt sty 05, 2010 20:33
autor: agrala
napisz kolego co to za auto, jaki silnik, oznaczenie silnika - w tej chwili mozemy sie domyslac
zeby wiedziec jak sprawdzic przeplywomierz trzeba wiedziec jaki to jest silnik a ty nic nie podales