3 błędy pojawiające się po każdym kasowaniu. Co oznaczają??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
3 błędy pojawiające się po każdym kasowaniu. Co oznaczają??
16518 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)
Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115
16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście
Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuj
Te błędy wyżej wyskakują ponownie po ich skasowaniu.
Jeszcze był błąd z sondą. Brak zakresu czy jakoś tak. To jak błąd znowu się pojawi to sonda do wymiany?? Doadam, że w tym samochodzie falują obroty i jest słabe.
Proszę Was o radę, bo w benzyniakach jestem ciemny. Co ewentualnie trzeba zrobić, co wymienić itd.
Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115
16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście
Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuj
Te błędy wyżej wyskakują ponownie po ich skasowaniu.
Jeszcze był błąd z sondą. Brak zakresu czy jakoś tak. To jak błąd znowu się pojawi to sonda do wymiany?? Doadam, że w tym samochodzie falują obroty i jest słabe.
Proszę Was o radę, bo w benzyniakach jestem ciemny. Co ewentualnie trzeba zrobić, co wymienić itd.
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 17:27 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: 3 błędy pojawiające się po każdym kasowaniu. Co oznaczaj
Wyglada jakby lambda nie dawala sygnalu - trzeba sprawdzic polaczenie ze sterownikiem silika, zmerzyc napiecie jakie jest na lambdzie
Uszkodzony elektrozawor N80, zasniedziala wtyczka lub przerwany przewod
Jezeli chodzi o przeplywomierz to trzeba sprawdzic czy dochodzi zasilanie, jakie podaje wartosci i polaczenie z ECU, mozliwe ze trzeba bedzie wyczyscic - auto moze byc slabsze przy uszkodzonym przeplywomierzu
Uszkodzony elektrozawor N80, zasniedziala wtyczka lub przerwany przewod
Jezeli chodzi o przeplywomierz to trzeba sprawdzic czy dochodzi zasilanie, jakie podaje wartosci i polaczenie z ECU, mozliwe ze trzeba bedzie wyczyscic - auto moze byc slabsze przy uszkodzonym przeplywomierzu
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 18:11 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Na jakiej zasadzie to sprawdzić ??agrala pisze:trzeba sprawdzic polaczenie ze sterownikiem silika
Jak i gdzie się wpiąć z miernikiem ??agrala pisze:zmerzyc napiecie jakie jest na lambdzie
Gdzie się znajduje ten zawór ??agrala pisze:elektrozawor N80
Sory za tyle pytań, ale jak by to był TDI to bym szybciej wiedział co i jak.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie wszystkie. Ale sonda stoi bo cały czas za uboga mieszanka oraz to
. Reszta to pewnie te zawory lub ich kable masowe padły. Pytaj na dziale diagnostycznym albo diesla wyżej. Moge przenieść albo załóż tam temat a ten się potem skasuje.Fucker pisze:16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości