Strona 1 z 1

dziwne stuki podczas jazdy mk3

: pn sty 04, 2010 23:38
autor: Kamien266
witam wszystkich mam dziwne stuki podczas jazdy na wprost i sa delikatne i czasem narastaja przyczym zaczyna trzesc kierownica i sciaga w lewo jak odpuszcze gaz to przestaje jak do dam to znow jak bujne kierakiem w prawo w lewo to na jakis czas cisza przeguby sprawdzałem nie maja luzów tylko polosie sie przesuwaja dosc duzo okolo 2 cm w sensie prawo w lewo do kolo- skrzynia pomocy co to moze byc

: wt sty 05, 2010 00:18
autor: damian81Z
Kamien266, cieżarki z kół niepoodpadały?, a pólosie musza miec luz miedzy kolem a skrzynia,

: wt sty 05, 2010 00:54
autor: Mavrick
Zobacz tuleje, amorki i poduszki silnika.

Najpredzej to wina tego pierwszego.

: wt sty 05, 2010 02:01
autor: NIONIO
tak jak kolega napisal zobacz tuleje i koncowke wahacza lub koncowke drazka. bo moze byc ze koncowka ktoras ma luzy i jak dodajesz to sciga w jedna a jak puszczasz to w druga. pozdro.

: wt sty 05, 2010 07:20
autor: Kamien266
ale to tlucze jak zaczyna dosyc mocno tluc to zaczyna szarpac kierownica tak jak by byla krzywa felga i ciagnie w lewo, a czasami to nawet i 300 km i nic nie slychac, wachacze wszystko sztywne, stawiam na przegub tylko ktory wewnetrzny czy zewnetrzny?

: wt sty 05, 2010 07:48
autor: Jesionvr6
raczej przegub wewmetrzny jak wali na ciągu a na odpuszczonym cisza jest

: wt sty 05, 2010 12:15
autor: Vii
a ja obstawiam, ze powoduje Ci to przegub zewnetrzny [ten przy kole] on ma głowne znaczenie co do samoistnych ruchów kierownicy, sciagania etc. Skonsultuj to jeszcze z kimś i wez sie za to poki auto jeszcze jezdzi ;) a nie kosztuje przegub majatku, robocizna tez tania, chyba ze sam bedziesz robił..

dziwne stuki podczas jazdy mk3

: wt sty 05, 2010 19:52
autor: maki.pioterk
Miałem identyczny w swoim golfie mk3 problem jakieś 2 tyg temu, pojechałem na sprawdzenie zawieszenia, wszystko idealnie żadnych luzów, mechanik się dziwił , wszystko sprawdzał 2 razy na szarpankach i nic, w końcu doszło do tego że wyważył mi koła i zamienił stronami , samochód jak nowy :D na ekraniku maszyny do wywarzania pokazywało się 15/30 nie wiem czy to waga odważników ale wystarczało że samochód tak trząsł kierownicą że aż zjeżdzął na przeciwny pas ruchu i mocno szarpał kierownicą że trudno było utrzymać w ręku :) koszt 30zł a radocha z jazdy niesamowita :D

juz wyjasnione !!!

: wt sty 05, 2010 23:17
autor: Kamien266
dzis wolne w pracy wiec sie wzialem i tak najpierw lewa strona wyjeta cala polos nic smar idealny i zewnetrzny i wewnetrzny wie c prawa strona polos wyjeta postawiona pionowa i przegub sam spadl z poloski brak zabezpieczenia na polosi od strony zewnetrznego dla pewnosci zalozylem drugi przegub i zabezpieczenie i gotowe wszystko gra i jaki spokoj dzieki wam za porady i pozdrawiam