dziwne stuki podczas jazdy mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kamien266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt cze 15, 2007 20:56
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

dziwne stuki podczas jazdy mk3

Post autor: Kamien266 » pn sty 04, 2010 23:38

witam wszystkich mam dziwne stuki podczas jazdy na wprost i sa delikatne i czasem narastaja przyczym zaczyna trzesc kierownica i sciaga w lewo jak odpuszcze gaz to przestaje jak do dam to znow jak bujne kierakiem w prawo w lewo to na jakis czas cisza przeguby sprawdzałem nie maja luzów tylko polosie sie przesuwaja dosc duzo okolo 2 cm w sensie prawo w lewo do kolo- skrzynia pomocy co to moze byc



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt sty 05, 2010 00:18

Kamien266, cieżarki z kół niepoodpadały?, a pólosie musza miec luz miedzy kolem a skrzynia,


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » wt sty 05, 2010 00:54

Zobacz tuleje, amorki i poduszki silnika.

Najpredzej to wina tego pierwszego.



Awatar użytkownika
NIONIO
VW- LOVE
VW- LOVE
Posty: 342
Rejestracja: pn gru 17, 2007 00:48
Lokalizacja: zielona i ładna

Post autor: NIONIO » wt sty 05, 2010 02:01

tak jak kolega napisal zobacz tuleje i koncowke wahacza lub koncowke drazka. bo moze byc ze koncowka ktoras ma luzy i jak dodajesz to sciga w jedna a jak puszczasz to w druga. pozdro.



Kamien266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt cze 15, 2007 20:56
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Kamien266 » wt sty 05, 2010 07:20

ale to tlucze jak zaczyna dosyc mocno tluc to zaczyna szarpac kierownica tak jak by byla krzywa felga i ciagnie w lewo, a czasami to nawet i 300 km i nic nie slychac, wachacze wszystko sztywne, stawiam na przegub tylko ktory wewnetrzny czy zewnetrzny?



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt sty 05, 2010 07:48

raczej przegub wewmetrzny jak wali na ciągu a na odpuszczonym cisza jest


Obrazek

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » wt sty 05, 2010 12:15

a ja obstawiam, ze powoduje Ci to przegub zewnetrzny [ten przy kole] on ma głowne znaczenie co do samoistnych ruchów kierownicy, sciagania etc. Skonsultuj to jeszcze z kimś i wez sie za to poki auto jeszcze jezdzi ;) a nie kosztuje przegub majatku, robocizna tez tania, chyba ze sam bedziesz robił..
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 12:16 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



maki.pioterk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: wt maja 05, 2009 17:54
Lokalizacja: radom
Kontakt:

dziwne stuki podczas jazdy mk3

Post autor: maki.pioterk » wt sty 05, 2010 19:52

Miałem identyczny w swoim golfie mk3 problem jakieś 2 tyg temu, pojechałem na sprawdzenie zawieszenia, wszystko idealnie żadnych luzów, mechanik się dziwił , wszystko sprawdzał 2 razy na szarpankach i nic, w końcu doszło do tego że wyważył mi koła i zamienił stronami , samochód jak nowy :D na ekraniku maszyny do wywarzania pokazywało się 15/30 nie wiem czy to waga odważników ale wystarczało że samochód tak trząsł kierownicą że aż zjeżdzął na przeciwny pas ruchu i mocno szarpał kierownicą że trudno było utrzymać w ręku :) koszt 30zł a radocha z jazdy niesamowita :D



Kamien266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt cze 15, 2007 20:56
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

juz wyjasnione !!!

Post autor: Kamien266 » wt sty 05, 2010 23:17

dzis wolne w pracy wiec sie wzialem i tak najpierw lewa strona wyjeta cala polos nic smar idealny i zewnetrzny i wewnetrzny wie c prawa strona polos wyjeta postawiona pionowa i przegub sam spadl z poloski brak zabezpieczenia na polosi od strony zewnetrznego dla pewnosci zalozylem drugi przegub i zabezpieczenie i gotowe wszystko gra i jaki spokoj dzieki wam za porady i pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 419 gości