Strona 1 z 1

Centralny ciągle spala mi się puszka

: pn sty 04, 2010 11:40
autor: wisnia7800
Witam kupiłem samochód i był już centralny zamek na kluczyk i elegancko chodziło no ale po jakimś czasie spaliła mi się puszka no to myślałem że była przypalona i dlatego to się stało, ale kupiłem inną puszke dobrą no i zamontowałem ale po tygodniu znowu mi sie spaliła ;/ no i teraz znowu kupiłem ale jej nie montuje bo znowu się spali po jakimś czasie w czym tkwi problem??

: pn sty 04, 2010 11:42
autor: jablonski89
wisnia7800,
pelen szacun, ale jaka puszka?????

podaj jakies konkrety

: pn sty 04, 2010 11:45
autor: wisnia7800
to się nazywa siłownik i spala mi się po jakimś czasie :/

: pn sty 04, 2010 11:47
autor: jablonski89
chyba raczej pompka centralnego. sprawdz czy woda gdzis sie nie dostaje w okolice ow pomki. woda moze wykonczyc pompke.



druga opcja to taka ze, mozesz miec uklad nieszczelny i pompka wlacza sie co 10 min.

: pn sty 04, 2010 11:48
autor: wisnia7800
to co ja mam dokładnie zrobić żeby było dobrze?

: pn sty 04, 2010 11:56
autor: jablonski89
moze byc jeszcze tak ze tamte poprostu byly uszkodzone. sprawdzicz szczelnosc mozna bardzo latwo. montujesz pompke, wchodzi do srodka, zamykasz dzrwi i czekasz czy pompka sie wlacza. bedzie slychac

: pn sty 04, 2010 11:57
autor: wisnia7800
a jak pozamykam i bedzie chodziła to dobrze czy zle??

: pn sty 04, 2010 12:01
autor: jablonski89
przy zamykaniu powina chodzic nie wiecej niz 2-3 sekundy. jak bedzie chodzila dluzej to niedobrze. oznaka ze uklad nieszczelny. gdyby chodzila 2-3 sekundy to poczekaj chwile dluzej i sprawdz czy nie wlacza sie po paru minutach ponownie.

: pn sty 04, 2010 12:02
autor: wisnia7800
a jak by się wlanczama i dłuzej chodziła to co trzeba bylo zrobić??

: pn sty 04, 2010 12:10
autor: jablonski89
wowczas trzba szukac miejsca gdzie ucieka cisnienie. w aucie jest 6 silownikow w wersji 5D i 4 silowniki w wersji 3D. do kazdego dochodzi wezyk w ktorym cisnienie lub proznia zamyka badz otwiera zamek. w przypadku uszkodzenia wezyka, pompka bedzie chodzila non stop (wowczas jeden z zamkow nie bedzie sie zamykal). jak zamkniesz sprawdz czy wszystkie drzwi sie zamknely lacznie z kalpa bagaznika i wlewem paliwa. jesli wszystko sie zamyka i otwiera z centralnego i pompka nie pracuje caly czas, to uklad jest szczelny