Centralny ciągle spala mi się puszka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 14:54
- Lokalizacja: Zambrów
Centralny ciągle spala mi się puszka
Witam kupiłem samochód i był już centralny zamek na kluczyk i elegancko chodziło no ale po jakimś czasie spaliła mi się puszka no to myślałem że była przypalona i dlatego to się stało, ale kupiłem inną puszke dobrą no i zamontowałem ale po tygodniu znowu mi sie spaliła ;/ no i teraz znowu kupiłem ale jej nie montuje bo znowu się spali po jakimś czasie w czym tkwi problem??
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 14:54
- Lokalizacja: Zambrów
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
chyba raczej pompka centralnego. sprawdz czy woda gdzis sie nie dostaje w okolice ow pomki. woda moze wykonczyc pompke.
druga opcja to taka ze, mozesz miec uklad nieszczelny i pompka wlacza sie co 10 min.
druga opcja to taka ze, mozesz miec uklad nieszczelny i pompka wlacza sie co 10 min.
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 11:48 przez jablonski89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 14:54
- Lokalizacja: Zambrów
to co ja mam dokładnie zrobić żeby było dobrze?
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 11:52 przez wisnia7800, łącznie zmieniany 1 raz.
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 14:54
- Lokalizacja: Zambrów
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 14:54
- Lokalizacja: Zambrów
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
wowczas trzba szukac miejsca gdzie ucieka cisnienie. w aucie jest 6 silownikow w wersji 5D i 4 silowniki w wersji 3D. do kazdego dochodzi wezyk w ktorym cisnienie lub proznia zamyka badz otwiera zamek. w przypadku uszkodzenia wezyka, pompka bedzie chodzila non stop (wowczas jeden z zamkow nie bedzie sie zamykal). jak zamkniesz sprawdz czy wszystkie drzwi sie zamknely lacznie z kalpa bagaznika i wlewem paliwa. jesli wszystko sie zamyka i otwiera z centralnego i pompka nie pracuje caly czas, to uklad jest szczelny
VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 41 gości