Hałasujący silnik-zawory Golf III.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomiii197
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 08, 2008 20:21
Lokalizacja: Górka

Hałasujący silnik-zawory Golf III.

Post autor: tomiii197 » ndz sty 03, 2010 13:10

Witam mam problem, zmeniłem uszczelke pod głowicą w Golfie III, silnik 1.6 benzyna. Poskładałem wszystko tak jak trzeba, (bo robiłem to już setny raz) rozrząd idealnie ustawiony na znakach, uszczelka dobrej firmy Geitz, głowica zplanowana. Odpaliłem go bez problemu ale strasznie słychać zawory, myślałem że to wina hydropopychaczy( szklanki) więc zmieniłem i jest nadal to samo, słychać taki głuchy mechaniczny odgłos jak w starym ppolonezie. Czego może to być wina? Przez tyle lat, robiłem różne glowice ale coś takiego nigdy mi się nie przytrafiło. Jka macie jakieś pomysły to prosze o pomoc.
:otepienie:
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 13:47 przez tomiii197, łącznie zmieniany 1 raz.


Tomek

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz sty 03, 2010 13:30

tomiii197, jak wyciagnąłes popychacze miały w sobie olej,a jak silnik nagrzany to dziwięk jest taki sam jak na zimnym ?


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

tomiii197
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 08, 2008 20:21
Lokalizacja: Górka

Post autor: tomiii197 » ndz sty 03, 2010 13:46

Hałas jest ciągle taki sam, hydro są w oleju, tez myślałem że się z czasem po nagrzaniu hydro odpowietrzą ale jednak nie. Na wolnych obrotach jakby słychać było jeden lub dwa, a po dodaniu gazu graja wszystkie. I przy założonym wałku szklanki są miekkie, a niektóre twarde.


Tomek

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz sty 03, 2010 13:51

a ciśnienie oleju? nie piszczy po przekroczeniu 2000 obr?


Obrazek

tomiii197
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 08, 2008 20:21
Lokalizacja: Górka

Post autor: tomiii197 » ndz sty 03, 2010 14:01

Oto chodzi że ciśnienie oleju też było sprawdzane i jest spoko. Zastanawiają mnie te szklanki, ewentualnie wałek-a może być coś takiego że głowica była zplanowana któryś z kolei razi teraz i stopień sprężania jest większy-już sam nie wiem może plote głupoty.


Tomek

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz sty 03, 2010 14:04

tomiii197, zmierzyles ile wystaje tłok ponad blok ? chodzi mi o to czy uszczelka była dobrze dobrana
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 14:05 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sty 03, 2010 14:07

tomiii197 pisze: I przy założonym wałku szklanki są miekkie, a niektóre twarde.
no przecież to jest odpowiedź .Daj mu trochę popracowac,przegoń trochę może się napełnią.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 03, 2010 14:13

tomiii197 pisze:że głowica była zplanowana któryś z kolei raz
możliwe, głowicy nie planuje się x razy, właściwie dla niektórych silników wogóle się nie przewiduje planowania. Należało ją pomierzyć przed założeniem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tomiii197
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 08, 2008 20:21
Lokalizacja: Górka

Post autor: tomiii197 » ndz sty 03, 2010 14:16

do edzio: Ale on juz chodził-jeżdził przez cały dzień i jest nadal to samo, ten sam halas.


do damian81Z: ale to jest benzyna, tylko w disel są nad wymiary- czy jestem w błędzie?


Tomek

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz sty 03, 2010 14:19

tomiii197, a ile razy planowaleś ta sama glowice ile z niej sciagnieto materiału ?


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sty 03, 2010 14:20

A stan oleju?



tomiii197
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 08, 2008 20:21
Lokalizacja: Górka

Post autor: tomiii197 » ndz sty 03, 2010 14:22

damian81Z pisze:a ile razy planowaleś ta sama glowice ile z niej sciagnieto materiału ?
Nie wiem ile ją zeslifowali,bo tak jak zawsze oddałem ją do szlifierni.

[ Dodano: 03 Sty 2010 13:23 ]
edzio pisze:A stan oleju?
Tak jest bo zalałem nowym.


Tomek

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz sty 03, 2010 14:30

tomiii197,jakie masz oznaczenie literowe silnika,bo w mk2 1.6 minimalna grubosc glowicy po planowaniu 132,6mm to napewno w mk3 jest tez minimalna grubosc glowicy, a co do hydraulicznych popychaczy to po nagrzaniu silnika powinny sie wyciszyc moze sproboj go jeszcze raz nagrzac do temp pracy i przez okolo 2 minuty przytrzymaj go na 2500 obr/min

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 14:41 przez damian81Z, łącznie zmieniany 3 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sty 03, 2010 14:38

Zapytam jescze jaki był powód wymiany uszczelki,może to coś pomoże?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości