AHF - oddawanie mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafalsl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 19, 2008 16:45
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

AHF - oddawanie mocy

Post autor: rafalsl » ndz sty 03, 2010 02:52

Witam

Jak wasze AHF oddają moc?? Gdy na przykład na 2 biegu wciśniecie opór gaz od 1200 obr/min to przy 2 tys jest kop i tak ciągnie do końca?? Bo u siostry w pasku 130 km przy 1800 jest kop i tak ciągnie do końca. Troszkę mokro i już przyczepność traci. A mój ciągnie tak jakby coraz mocniej i czuję, że przy 2,5 tys jeszcze jest kop lekki. Przy 2 tys go nie czuć za bardzo. Czy to normalne??

Pozdrawiam


Volkswagen Golf MK4 TDI :-)

Awatar użytkownika
majma golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 17:57
Lokalizacja: MALOPOLSKA KGR

Post autor: majma golf » ndz sty 03, 2010 12:16

kolego ja mam mk4 110 ahf i powiem ci ze juz przy 1800-1900 czuć jak ciagnie i potem juz do konca....ty pisales o biegu 2 wiec mi na 2 to tak do 2700ciagnie elegancko pozniej jak czasem jechalem to tez ale na pozostalych biegach to juz do oporu idzie niema jakis przerw w mocy..ale skoro ty masz 130 kucyków to tym bradziej i mocniej ma wciskac w siedzenia...wiec chyba wszystko ok z autkiem masz ,,jak na moj nos:)



wertopser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: śr cze 20, 2007 09:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Kontakt:

Post autor: wertopser » ndz sty 03, 2010 13:24

majma golf, koledze chodzi ze w pasku siostry tak jest ze ciagnie od poczatku do konca. a u niego w golfie AHF tak nei jest i pyta sie czy to normalne. ja uwazam ze nie :P
u mnei ciagnei od ok 2tys i tak az do konca. jak zlapie mokra nawierzchnie czy tam lod to od razu kola boksuja...



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » ndz sty 03, 2010 15:07

U mnie jest tak że buciora czuję ja wiem powiedzmy do 3 takiego potężnego koła mielą nawet na suchej nawierzchni na 2 biegu. Powyżej tych 3 ciągnie ale tak już lżej. Nie miałem żadnych chipów itp.
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 15:10 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rafalsl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 19, 2008 16:45
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: rafalsl » ndz sty 03, 2010 23:33

Mój nawet na 1 raczej rzadko zamieli przy wejściu na te 2 tys. Na 2 nie ma szans. Czyli coś jest nie tak. Notlaufa nie łapie. 195 na liczniku też już miałem. Co mogę sprawdzić bez kompa i VAG'a??


Volkswagen Golf MK4 TDI :-)

wertopser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: śr cze 20, 2007 09:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Kontakt:

Post autor: wertopser » pn sty 04, 2010 17:06

a moze masz jakies systemy antyposlizgowe itp??



Awatar użytkownika
rafalsl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 19, 2008 16:45
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: rafalsl » pn sty 04, 2010 20:57

Nie mam nic z tych rzeczy. Żadnych ESP, ASR, EDS czy coś.


Volkswagen Golf MK4 TDI :-)

wertopser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: śr cze 20, 2007 09:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Kontakt:

Post autor: wertopser » pn sty 04, 2010 21:04

noto masz cos nie tak bo u mnie na 1 gdy obroty beda wieksze jak 2tys no to wciska w fotel i mieli czasem jak bedzie chociaz troszke slisko...



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: AHF - oddawanie mocy

Post autor: PinkFloyd » pn sty 04, 2010 21:24

rafalsl pisze:Witam

Jak wasze AHF oddają moc?? Gdy na przykład na 2 biegu wciśniecie opór gaz od 1200 obr/min to przy 2 tys jest kop i tak ciągnie do końca?? Bo u siostry w pasku 130 km przy 1800 jest kop i tak ciągnie do końca. Troszkę mokro i już przyczepność traci. A mój ciągnie tak jakby coraz mocniej i czuję, że przy 2,5 tys jeszcze jest kop lekki. Przy 2 tys go nie czuć za bardzo. Czy to normalne??

Pozdrawiam
ZApodaj logi dynamiczne vagiem gupy 011 i bedzie wiadomo, moze katalizator zawalony, kierownice przyciete, małe podcisnienie lub luz na krućcu pompy vacum co czesto sie dzieje i turbina późno wstaje



Awatar użytkownika
rafalsl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lut 19, 2008 16:45
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: rafalsl » pn sty 04, 2010 23:32

Tylko problem w tym, że nie mam VAG'a. Katalizator wywalony gdzieś 3 tys km temu a jak sprawdzałem to sztanga się ruszała bez oporów. Pompa jest przy głowicy??


Volkswagen Golf MK4 TDI :-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości