Post
autor: miś fazi » pn sty 04, 2010 10:21
regulator biegu jałowego działa na oś przepustnicy , pozwalając ustalić obroty biegu jałowego , a czujnik przepustnicy , to zwykły potencjometr przekazujący ECU sygnały , i nie jest regulowany ręcznie , sprawdzić czy jest dobry można tylko mierząc rezystencje , piszesz że regulujesz przepustnicę , ok , ale regulowany ręcznie jest tylko stycznik biegu jałowego działający na przepustnice , ja na Twoim miejscu zainteresowałbym się nieszczelnościami podstawy wtrysku , lub silniczkiem krokowym , mono - motronic lub jetronic ,nie mają regulacji czujnika przepustnicy , reguluje się tylko zderzak przepustnicy
[ Dodano: 04 Sty 2010 10:08 ]
podłączasz do górnych pinów krokowca ( górny pin plus , poniżej minus 6 V ) i czekasz aż trzpień sterujący całkowicie się schowa , odłączasz napięcie i dokładasz omomierz do dwóch dolnych pinów , następnie wkładasz szczelinomierz między dźwignię przepustnicy a trzpień sterujący , opór nie ma prawa się zmienić , jeśli się zmienia to regulujesz wkrętem
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 10:42 przez
miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.