Problem z ciągle zrywającym się paskiem klinowym.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

leszekkpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:59
Lokalizacja: Kartuzy

Problem z ciągle zrywającym się paskiem klinowym.

Post autor: leszekkpl » sob sty 02, 2010 14:03

Witam.
Posiadam Polo III, 1.9 zwykły diesel, hatchback, rok produkcji 1997.
Mam cały czas problem z paskiem klinowym, w ciągu miesiąca był wymieniany z 4 razy, raz się całkowicie urwał podczas jazdy, a tak to są obrywane żebra na tym pasku, może miał ktoś podobny problem lub wie jak go rozwiązać?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 14:06 przez leszekkpl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 02, 2010 14:09

leszekkpl, sprawdziles kola pasowe czy nie maja ostrych krawedzi,ostrych rowków mialem tak z kolem od wspomagania kolko z jednej strony bylo ostre jak nóż, a pozatym zwroc uwage jak pracuje pasek ,czy kola pasowe nie maja bicia
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 14:28 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
NIONIO
VW- LOVE
VW- LOVE
Posty: 342
Rejestracja: pn gru 17, 2007 00:48
Lokalizacja: zielona i ładna

Post autor: NIONIO » sob sty 02, 2010 14:15

witam mialem podobny problem w golfie 2 . tylko ze paski szly 3 na godzine hehe. a problem byl taki ze kolo od alternatora sie rozdwajało i palio a potem zrywalo. wiec tak jak kolega wyzej sprawdz kola



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » sob sty 02, 2010 14:15

leszekkpl, pierwsza sprawa to czy koła pasowe są dokładnie w jednej linii, no ale podejrzewam że to byś zauważył. Problem pojawił się niedawno czy jest od zakupu auta?
Ja miałem taką historię z alternatorem, w którym pękło gniazdo łożyska. Bez założonego paska kręcił się elegancko, nic nie tarło. Ale po założeniu i napięciu paska łożysko lekko się przemieszczało i wirnik tarł o stojan, do tego stopnia że po chwili alternator całkiem się blokował i palił pasek. Posprawdzaj luz na łożyskach. Napinacz masz automatyczny?



leszekkpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:59
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: leszekkpl » sob sty 02, 2010 14:37

Auto mam od roku, pół roku temu mechanik wymieniał w nim pasek klinowy i rozrządu, a problem zaczął się jakoś około 3 miesięcy temu.
Napinacz mam automatyczny.
Dzięki koledzy za rady.
Posprawdzam teraz te koła pasowe i łożyska.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę o napisanie.
Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 439 gości