sonda
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sonda
Mam problem. Zalozylem kolektor do swojego cabrio Mk1 91rok pelny wtrysk od gti - 4-2-1 Problem polega na tym ze trzeba gdzie wsadzic sonde. Wzasadzie to juz sie wsadza przez mojego mechanika ale problem mam poniewaz powinna byc na koncu tam gdzie wydech przechodzi w jedna rure, ale moj mechanik powiedzial ze to stanowczo zadaleko i ona nie bedzie sie w stanie nagrzac czy cos, nie bedzie dobrze fukcjonowac. Powiedzial ze trzeba ja zalozyc na 2 rurce. Problem w tym ze beduze tylko szczytywac wtedy spaliny z 2 cylindrow czy cos. Nie wiem co byscie na to poradzili. czy da sie jakos przeprogramowac komputer, a moze jest jakies inne wyjscie. Czy moze po porstu sie wkurzyc i wrucic do starego kolektora 4-1. Choc przyznam szczerze ze znalezienei kolektora gti i 2rurki troche mi zajelo.
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 22:57 przez jupsi, łącznie zmieniany 1 raz.
<< jUPsi >>
Re: sonda
Tak zapytam - a w czym Ci przeszkadza to położenie , w którym mechanik do wsadził? Więcej pali ? coś się dzieje podczas jazdy? Wskaźniki świrują itp ?jupsi pisze:Mam problem. Zalozylem kolektor do swojego cabrio Mk1 91rok pelny wtrysk od gti - 4-2-1 Problem polega na tym ze trzeba gdzie wsadzic sonde. Wzasadzie to juz sie wsadza przez mojego mechanika ale problem mam poniewaz powinna byc na koncu tam gdzie wydech przechodzi w jedna rure, ale moj mechanik powiedzial ze to stanowczo zadaleko i ona nie bedzie sie w stanie nagrzac czy cos, nie bedzie dobrze fukcjonowac. Powiedzial ze trzeba ja zalozyc na 2 rurce. Problem w tym ze beduze tylko szczytywac wtedy spaliny z 2 cylindrow czy cos. Nie wiem co byscie na to poradzili. czy da sie jakos przeprogramowac komputer, a moze jest jakies inne wyjscie. Czy moze po porstu sie wkurzyc i wrucic do starego kolektora 4-1. Choc przyznam szczerze ze znalezienei kolektora gti i 2rurki troche mi zajelo.
Jak nic z tych rzeczy - to zostaw jak jest i nie kombinuj - bo możesz przekombinować i nowe problemy się pojawią.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jupsi, mechanik ma rację to moze być za daleko dla sondy nieogrzewanej. Wyjście to sonda ogrzewana uniwersalna, jej grzałke podepniesz pod plus po zapłonie i masę i wówczas będzie działała . Ciągnie tylko około 15W prądu więc bez obaw.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości